مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

به این می گن گریم!

with 17 comments

چندی پیش مراتب تعجب خودم رو درباره چهره گریم شده محمدرضا شریفی نیا در نقش سید احمد خمینی طی این پست اعلام نمودم تا اینکه یک ایمیل رسید حاوی این عکسها که در زیر می بینید، از حق نگذرم این یکی از بهترین گریمهایی بوده که تا بحال توسط ایرانی ها انجام شده. :پی :دی

محمدرضا شریفی نیا در نقش سید احمد خمینی

89q9r8g.jpg

جمشید هاشم پور در نقش امام خمینی

6ouzyx5.jpg

Written by raoros

فوریه 6, 2008 در 1:40 ب.ظ.

نوشته شده در فیلم

Tagged with , ,

17 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خدای اش گریم ها حرف ندارند

    son of thunder

    فوریه 6, 2008 at 2:49 ب.ظ.

  2. من این شریف‌نیا را که می‌بینم بی اختیار خنده‌م می‌گیره! لامصب یاد ولید می‌افتم! بی خود نبود که پروانه بازیگریش را باطل کرده بودند تا تو این فیلم بازی نکنه!
    به چشم‌های هاشم‌پور هم نگاه کن! خیلی خاصه!

    «محمد»

    فوریه 6, 2008 at 3:21 ب.ظ.

  3. وای!

    شکوفه

    فوریه 6, 2008 at 5:37 ب.ظ.

  4. من پارسال فکر کنم توی روزنامه همشهری بود که خوندم که این نقش رو از جمشید هاشم پور به شخصی دیگر دادن که شباهت وحشتناکی با امام داره …

    عکسی که توی روزنامه همشهری بود کلی جالب بود … من یه لحظه حس کردم خود امام هست که اشتباه کرده بودم ..

    شریفی نیا هم شبیه هست ولی قدش کوتاه هست ..🙂

    موفق باشید.
    عرفان

    عرفان

    فوریه 6, 2008 at 8:20 ب.ظ.

  5. =(( =(( خیلی باحالن دستت درد نکنه حال کردم

    سجاد

    فوریه 7, 2008 at 7:08 ق.ظ.

  6. اونی که عرفان میگه عبدالرضا اکبریه ! نمی دونم در گریم امام دیدینش یا نه اما واقعا شاهکاره!
    مال جمشید هاشم پور هم اولین باره میبینم خیلی شبیهه!

    فاطیما

    فوریه 7, 2008 at 7:57 ق.ظ.

  7. سلام زهرا
    من مرتضي هستم / اومدي وبلاگم و يك كامنت در مورد برگه » درباره من » نوشتي ! يادت اومد؟ يادت نيومد هم مساله‌اي نيست !
    فقط خواستم بگم كه اومدم ! اين عكسها هم كمكي قديمي هستن! در ضمن اگه تونستي يك سر هم به اكانت من در فيلكر هم بزن و نظرت رو در مورد عكسهاي من بگو :
    http://www.flickr.com/photos/bahmani
    هر چند كه توي StumbleUpon و DeviantArt هم اكانت دارم .

    تا بعد / مرتضي

    مرتضي بهمني

    فوریه 7, 2008 at 9:00 ق.ظ.

  8. در ضمن يك پيشنهاد هم داشتم و اونم بخاطر اينه كه مي‌بينم به هنر علافه‌مندي .
    اگه ميشه كمي اين وبلاگت رو سبك كن و يك قالببهتر رو انتخاب كن ! خيلي شلوغ و بي‌نظمه !
    مي‌بخشي ها!!

    قربانت/ مرتضي

    مرتضي بهمني

    فوریه 7, 2008 at 9:03 ق.ظ.

  9. عجب!
    ولی بهترین نوع گریم همینه که یه هاله نور بندازن تو صورتشون!!
    بالاخره انفجار نوری گفتن بابا!!

    اسپایدرمرد

    فوریه 7, 2008 at 3:39 ب.ظ.

  10. البته نقش خمینی رو قراره عبدالرضا اکبری بازی کنه (یعنی بازی کرده)، گریم هاشم‌پور فقط تستیه بگردی عکس اکبری رو هم پیدا می‌کنی.

    raoros: بله دیدم عکس عبدالرضا اکبری رو، واقعا در مقایسه با جمشید هاشم پور افتضاح بود، نمیدونم چجوری به این نتیجه رسیدن که مناسبه

    فؤاد

    فوریه 7, 2008 at 4:17 ب.ظ.

  11. زهرا خانوم.
    خودت که انشاءالله با من مشکل نداری؟
    آخه وبلاگت با من مشکل داره!
    هر چند این موضوع تکراریه،اما من با اینکه ویندوزم رو تازه عوض کردم،با اکسپلورر و فایرفاکس هم مطالبت رو ناقص می خونم.
    شزیفی نیا رو دیده بودم اما هاشم پور رو نه!
    موفق تر از همیشه باشی

    gajamoo

    فوریه 7, 2008 at 5:26 ب.ظ.

  12. فوق العاده گریم شدن . بخصوص احمد خمینی

    macromediax

    فوریه 9, 2008 at 9:30 ق.ظ.

  13. بله اینم گریم اگه منم قرار بود شبیه امام بشم حتما میکردنم .

    محمد کشوری

    فوریه 9, 2008 at 2:33 ب.ظ.

  14. خیلی از وبلاگت و مطالبت خوشم اومد امید وارم هر روز بهتر کار کنی
    من لینکت کطدم اگه دوسا داشتی خوشحال میشم جزو دوستانت باشم
    موفق و پیروز باشی.

    raoros: ممنون امید جان، خوشحالم کردی و من هم به بلاگ شما لینک می دم

    امید

    فوریه 9, 2008 at 7:32 ب.ظ.

  15. من شنديم اکبر عبدی نقش امام قراره بازی کنه

    nosrat mashreghi

    اکتبر 30, 2008 at 12:38 ب.ظ.

  16. he he

    شبنم

    دسامبر 5, 2008 at 5:53 ب.ظ.

  17. بابا دمت گرم لامصب این شریفی نیا به هر نقشی نه نمیکه

    فواد خسروی

    آوریل 3, 2009 at 3:18 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

