مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آیدا

with 10 comments

 

21148052.jpg

 

اگر بگویم که سعادت

حادثه یی ست بر اساس ِ اشتباهی؛

اندوه

سراپای اش را می گیرد

چنان چون دریاچه یی

که سنگی را

و نیروانا

که بودا را.

چرا که سعادت را

جز در قلمرو ِ عشق بازنشناخته است

عشقی که

به جز تفاهمی آشکار

نیست.

بر چهره ی ِ زندگانی ِ من

که بر آن

هر شیار

از اندوهی جانکاه حکایتی می کند

آیدا

لبخند ِ آمرزشی ست.

نخست

دیر زمانی در او نگریستم

چندان که چون نظر از وی باز گرفتم

در پیرامون ِ من

همه چیزی

به هیات ِ او در آمده بود.

آن گاه دانستم که مرا دیگر

از او

گریز نیست.

 

*شاملو

 

** قرار بود اینو چند روز قبل بنویسم، نمی دونم چرا ننوشتم!

Written by raoros

فوریه 13, 2008 در 8:57 ب.ظ.

نوشته شده در ادبیات

Tagged with

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من این شعرای شاملو رو خیلی دوست دارم….آیدا

    raoros: :nod: یعنی موافقم

    maryamss

    فوریه 14, 2008 at 3:35 ق.ظ.

  2. خیلی قشنگ بود البته من زیاد شاملو باز نیستم ولی با همه شعرهاش یه حس خاصی پیدا میکنم …

    raoros: ممنون، همه ی زیبایی ها قابل ستایشن

    محمد کشوری

    فوریه 14, 2008 at 7:12 ق.ظ.

  3. زیبا بود ….

    از مهدی سهیلی هم شعر بذار … ازش خاطره دارم !

    موفق باشید.
    عرفان

    raoros:چشم

    عرفان

    فوریه 14, 2008 at 7:48 ق.ظ.

  4. سلام زهرا
    من شما رو اد کردم ..چون از فضای نوشتنتون خوشم اومد
    نمی دونم شما هم از نوع نوشتن خوشتون بیاد …می گن گوشت تلخم …ولی ..
    بیاید واولین مطلب اقای گوشت تلخ رو بخونید ..اگر دوست دارید حمامهای کابل رو ببینید و ….

    peacetree

    فوریه 14, 2008 at 4:46 ب.ظ.

  5. واقعا چی شد که شاملو عاشق آیدا شد؟

    باران

    فوریه 15, 2008 at 11:32 ق.ظ.

  6. می‌خوای یه روش هم برای تو بنویسم؟

    raoros: بنویس ببینم چه می کنی

    mychamber

    فوریه 15, 2008 at 5:59 ب.ظ.

  7. درود!
    من عاشق کارای شاملو هستم.
    کار جفتتون حرف نداره.
    موفق باشید
    بدرود…

    Yasin

    فوریه 15, 2008 at 6:34 ب.ظ.

  8. سلام ;

    قسمت طراحی وب وبلاگ ما راه افتاد … چیر جالبی نیست … ولی بد نیست …

    http://erfanix.wordpress.com/gallery-webdesign/

    موفق باشید.
    عرفان

    عرفان

    فوریه 16, 2008 at 8:39 ق.ظ.

  9. خیلی قشنگ بود ممنون ادامه بده

    امید

    فوریه 16, 2008 at 10:00 ب.ظ.

  10. درود!
    وبلاگ «رپ یاس» آپدیت شد.
    بیا ببین.
    در ضمن یادم رفت بگم موفق باشید.
    بدرود…
    http://1yas.wordpress.com

    Yasin

    فوریه 17, 2008 at 7:58 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

