مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Blue Dream

with 4 comments

I’m dreaming a blue dream
zahra.jpg

Written by raoros

فوریه 22, 2008 در 9:28 ب.ظ.

نوشته شده در عکاسی

Tagged with , , ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. دوست دارم چشامو براي لحظه اي ببندم.تو شلوغ پلوغي ذهنم،همه روپس بزنم وفقط فقط تصوير مهربونتو تداعي مي کنم.آخ که چقدر دوست دارم… (اين دختر کوچولو رو عرض کردم)

    one signal ejector

    فوریه 23, 2008 at 3:33 ق.ظ.

  2. Sooooooo cute

    maryamss

    فوریه 23, 2008 at 10:58 ق.ظ.

  3. چقدر نازه …

    خدا واسه پدر مادرش نگهش داره ….

    همین🙂

    عرفان

    فوریه 23, 2008 at 11:02 ق.ظ.

  4. لپوی گردالویه قلمبه!!

    mychamber

    فوریه 23, 2008 at 7:45 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

