مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

در ستایش متفاوت بودن

with 5 comments

diff01.jpg

برونو بوزتو Bruno Bozzettoرو که می شناسید؟ خالق کلیپهای فلش با گرافیک ساده ولی پرمحتوا. بعد از یه مدتی سر زدم به سایتش و کلیپی دیدم که فکر کنم خیلی ها نیاز دارن ببیننش.

اسم کلیپ THE BEAUTY OF DIFFERENCE هست و خوب شاید بین ما کسانی باشن که بخاطر «شبیه بقیه نبودن» مورد ملامت اطرافیان قرار می گیرن، در توضیح کلیپ نوشته شده: «این آدمهای متفاوت هستند که دنیا رو می چرخونن!»

مشاهده کلیپ بصورت آن لاین

دانلود کلیپ – از طرف صاحب اثر مجاز اعلام شده.

فلش پلیر نیاز دارید.

(:

Written by raoros

مارس 3, 2008 در 1:33 ب.ظ.

نوشته شده در هنر

Tagged with , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام

    vahidoo

    مارس 3, 2008 at 11:36 ب.ظ.

  2. اتفاقا من هم چند روز پیش رفتم سر بزنم اینو تماشا کردم. کارش درسته این پیرمرد!
    راستی آخرین کاراش مال 2006 بود، زندست الان؟🙂

    مرتضی

    مارس 4, 2008 at 9:25 ق.ظ.

  3. باحال بود!!! مومورم کرد اونجا که یهو پرید اونور…!
    این مرده کیه؟ من نمیشناختمش!!!

    TauRus

    مارس 4, 2008 at 9:12 ب.ظ.

  4. خوب بود! كمي روي لايه‌هاش بررسي ميكننم!

    مرتضي بهمني

    مارس 5, 2008 at 1:21 ب.ظ.

  5. ممنون که سر زدی به کلبه گودو زده من، اما ناخودآگاه مثل گودو میشی، من به خاطر پیج خفن شما حالت گودو زدگی شدم مثل دریا زدگی!!!!! به ما بیشتر سر بزن، از اسم بلاگت که یک اسم تئاتریه خیلی خوشم اومد، راستی من 1 بازیگر می خوام؟!؟!؟!؟!؟!؟

    حنیف

    مارس 9, 2008 at 8:26 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

