مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

یکسال گذشت!

with 11 comments

hamneshin-copy.jpg

یکسال پیش فکر کردم که شاید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم.

خوب، داشتم. اما نتونستم بگم!

چه اتفاقات جور و ناجوری که نیفتاد بخاطر این نیمچه بلاگ…

گاهی می گم اگه شروع نمی کردم به نوشتن اینهمه مسئله هم پیش نمیومد.

گاهی هم می گم زندگی همینه دیگه!

الآنا دیگه زیاد اینجا رو دوست ندارم، مثه اون روزایی که وبلاگم مثه بچه ام بود و بهش می رسیدم.

حس یکی رو دارم که زده باشن تو دهنش، یا کسی که زیپ دهنش رو کشیده باشن، یا رو لباش یه برچسب قرمز زده باشن.

یادمه یکسال پیش عنوان وبلاگم این بود: » پس من مشتاقم!».

یه روز تو مترو نشسته بودم، سه چهار تا قطار اومد و رد شد و من نای بلند شدن نداشتم که سوار شم. یه جوری بودم که می تونستم تا آخر دنیا رو همون نیمکت بشینم و قطارها رو نگاه کنم…

تا اینکه یه قطار اومد که من می تونستم داخلشو ببینم که روش حدیثی نوشته: به آنچه داری شاکر باش و به آنچه می خواهی داشته باشی مشتاق… » امام علی(ع).

خواستم مشتاق باشم بخاطر خیلی آدما و خیلی چیزها.

خوب نشد.

وبلاگ جان ببخشید که کیکی برای تولدت نیست یا رنگ این دور و برها شاد نیست.

 

مونولوگهای من:

 مونولوگ: نوعی گفتگوی یک طرفه نمایشی است که در آن مخاطب وجود دارد. اما گفتاری رد و بدل نمی شود.

 

تصویر: یکی از احادیث پیامبر (ص) هست. جوابی بود که یک روز به من داده شد، تا سکوت کنم در برابر بعضی چیزها و آروم باشم. برای همیشه. این برداشت تصویری من از این سخن زیبا بود که به این طرح منتج شد.

Written by raoros

مارس 9, 2008 در 9:00 ق.ظ.

نوشته شده در شخصی

Tagged with

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مبارک باشه . ولی چرا انقدر نوستالژی داره . کاشکی میشد جای این جملات یه کیکی با هم فوت میکردیم یا کاشکی زندگی اینطور نبود …

    raoros:متاسفانه راهی برای حذف نوستالژی ها نیست. تقصیر خود وبلاگه است، زیاد سر به هوایی کرده تو این یه سال !

    محمد کشوری

    مارس 9, 2008 at 10:17 ق.ظ.

  2. مبارک باشه.ولی به نظر من همین هم خیلی قشنگه برای تولده وبلاگت

    maryamss

    مارس 9, 2008 at 11:48 ق.ظ.

  3. مبارک باشه

    مَتَتي

    مارس 9, 2008 at 11:49 ق.ظ.

  4. ااااااا من لوگوی فیدتو الان دیدم.همین جوجه هاست که می گفتی؟خیلی دوست داشتم ببینمشون

    raoros:آره همینــــــــه! دیدی چه قلمبه ان؟

    maryamss

    مارس 9, 2008 at 11:50 ق.ظ.

  5. مبارکه.
    احسنت به شما.
    امیدوارم اونقدر خود شما و وبلاگتون پایدار باشید که 100 سالگیشو جشن بگیری.
    موفق تر از همیشه باشی

    گجمو2

    مارس 9, 2008 at 12:44 ب.ظ.

  6. نمی‌دونم منتظر تبریک هستی یا نه، ولی تبریک می‌گم 🙂

    raoros: دیدن کامنت شما بعد اینهمه وقت خودش خیلی خیلیه.
    🙂 ممنون

    ناآرام

    مارس 9, 2008 at 2:10 ب.ظ.

  7. kheyli avaz shodi .
    bozorgtar shodi 🙂
    khoshhalam

    raoros: خوبه، حداقل تو می فهمی

    matin

    مارس 10, 2008 at 4:55 ق.ظ.

  8. قشنگ بود دستت درد نکنه زهرا جان

    ایشالا هم اشتیاقت و همینطور موفقیت روز به روز زیاد تر شه

    یا علی

    raoros: کجایی بی معرفت؟ حاجی حاجی مکه شدی! بازم ممنون که بعد اینهمه وقت اومدی….

    پدرام

    مارس 10, 2008 at 7:11 ق.ظ.

  9. نبینم اینجوری بنویسی‌ها… تازه وبلاگت اندازه فنجون شده.

    mychamber

    مارس 10, 2008 at 8:47 ق.ظ.

  10. هر حرکتی که شروع میشه ارزش داره! چون یه انرژی براش صرف شده،گرچه شاید به این توضیحم نیاز نداشته باشی!
    تبریک!

    باران

    مارس 10, 2008 at 5:45 ب.ظ.

  11. سلام
    مبارك باشه! دوست دارم بگم كه ادامه بده! غر غر هم نكن كه فقط ضعيف‌ترت ميكنن! گور باباي مخالفين و مخالفت‌هاشون! گور باباي مشكلات! ما داريم زندگي‌ميكنيم تا كمي بجنگيم و كمي عاشق بشيم و يك كمي‌ هم عشق كنيم و احياناً باعث بشيم تا كمي هم ديگرون بخاطر وجودمون بجنگن و عاشق بشن و يك كمي هم عشق كنن و عاشق بشن! دوس دارم بنويسي! دوس دارم! بنويس!

    قربانت / مرتضي

    مرتضي بهمني

    مارس 11, 2008 at 1:14 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

