مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

به بهانه انتخابات و یک سری مسایل دیگه

with 4 comments

عاقبت زنجير ما را چون كلاف‌

 بافت محكم اين عمو زنجيرباف‌

بافت محكم اين عمو زنجيرباف‌

 بعد از آن افكند پشت كوه قاف‌

 

 برّه‌ها! فكري براي خود كنيد  

چون شبان و گرگ كردند ائتلاف‌ 

اينك اين ماييم نعشی نیمه جان 

كركسان گرد سر ما در طواف‌

 

 ما ضعيفان تا چه مُرداري كنيم‌ 

پهلوانان را كه اينجا رفت ناف‌ 

آن يكي صد فخر دارد بر كلاه‌ 

گرچه بي شلوار شد روز مصاف‌

 

 آن يكي ديگر به آواز بلند  

حرف حق را گفت اما در لحاف‌ 

آن يكي ديگر به صد مردانگي‌ 

مي‌كند تا صبح‌ عین و شین و قاف ‌

 

 آن دگر مانده است تا روشن شود  

فرق آب مطلق و آب مضاف‌ 

كارگاه آسمان تعطيل باد  

تا كه برگردد جناب از اعتكاف‌

 

 الغرض مثل برنج تازه‌ دم‌ 

در چلو صاف كسان گشتيم صاف‌ 

جهد مردان عمل كاري نكرد  

مرحبا بر همّت مردان لاف‌

 

 

محمد كاظم كاظمي

 

یادمه اینو پارسال تابستون تو 360 گذاشته بودم، الان خیلی به مناسبت می خوره، مخصوصاً من که ته سواتِ سیاسیم😀

 

Written by raoros

مارس 12, 2008 در 10:40 ق.ظ.

نوشته شده در ایران

Tagged with

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اول فکر کردم شعر از خودتان است ولي بعدش متوجه شدم که از خودتان نيست.(چه کشف بزرگي!) :دي

    raoros: من اونوقت چند نفرم که می گی خودتان؟😀

    مهران

    مارس 12, 2008 at 11:28 ق.ظ.

  2. خوب بود اما به پای خوشگلا باید رای بدن و انتخب، ینتخب، انتخاب نمی‌رسید🙂

    فؤاد

    مارس 12, 2008 at 11:31 ق.ظ.

  3. اوه من سوپرایز شدم شما رو توی 360 دیدم که برام کامنت دادید . سلام . سلام . آره آدرس بلاگ من ناخواسته تعقییر کرده .. خودم دلم نمیخواست این جوری بشه که شد .. در مورد کامنت پرسیده بودید ، بلاگم کامنت دونی هیچ وقت نداشته . میبخشید من خواننده هام رو نمیشناختم و نمیدونستم کی منو میخونه و همه سرگردون شدن شاید ؟ حالا من نمیدونم باید آدرس فید رو بدم یا بلاگ ؟ ..
    این فید بلاگم هست .
    http://feeds.feedburner.com/blogspot/newshalife

    خیلی ممنون که حال منو پرسیدید . ممنون مرسی . نیوشا .

    نیوشا

    مارس 12, 2008 at 1:13 ب.ظ.

  4. بعضی چیزا نوشتن در موردشون باعث ترویج و دیده شدن میشه! باعث میشه یکی تحریک شه! تشویق شه! ای کاش انتخابات رو نادیده میگرفتی بانو!

    raoros: راست می گی ، اصولا سیاست به من نمیاد و نخواهد امد

    مرتضي بهمني

    مارس 12, 2008 at 4:27 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

