مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

مجلات الکترونیک هنری و رایگان

with 4 comments

یکی از استفاده های خوب من از اینترنت خوندن مجله های الکترونیکی در رابطه با علایقم بوده و هست. عادتهای بیرون از نت معمولاً در نت گردی هم تاثیر می گذاره و برای همین خوندن کتاب و مجله های الکترونیکی (مخصوصاً اونهایی که برای خوشحال کردن شما از امکانات فلش استفاده می کنند و به شما اجازه می دن که مجله رو ورق بزنید :P) یکی از دوست داشتنی ترین بخش های نت گردی است.

خوب از بین اونهایی که می شناسم و در طبقه بندی هنرهای بصری جا می گیرن، دو تا رو معرفی می کنم.

index_r1_c2.jpg

مجله IdeaFixa که استفاده از مجله هاش کاملاً رایگان هست و هر جلد از اون یک موضوع داره و آثار هنری هنرمندان معاصر دنیا رو که اکثرا هم هنرهای دیجیتالی (ایلوستراسیون، گرافیک، عکاسی و…) هست، با کیفیت بسیار عالی جمع آوری کرده. تا بحال 10 جلد از این مجله منتشر شده که جلد آخر با موضوع «ترس و تنفر» و اکثر در قالب Dark Art هست، نترسید! جلدهای قبلی اش بسیار شاد و زیباست، مخصوصاً جلد 7 که با موضوع رنگهاست. البته جلد آخر هم برای کساییکه به این نوع هنر علاقه دارن (مثه داداش من :D) خیلی جذابه! نکته اش هم اینکه مجله قابلیت تورق داره!

یک نکته دیگر جالب این سایت، اینکه با انتشار هر مجله جدید، کل طراحی سایت رو عوض می کنن!

انتخاب جلدهای مختلف مجله

nwplogo.gif

سایت NewWebPick. این هم به جمع آوری آثار هنری دیجیتال روز پرداخته و تعدادی رو بصورت رایگان برای دانلود قرار داده. هر مجله بصورت .exe هست و حتی تماشا کردن و ورق زدن معمولی اش هم لذت بخشه.

صفحه دانلود مجلات رایگان

 

پی نوشت اینکه: من خودم متوجهم که انشای وبلاگ نویسی به طرز شدیدی افت کرده (شما ببخشید!) و این مسئله دقیقاً از زمانی که کارم رو ول کردم رخ داد! یاد اون روزا که همه به طرز نوشتن من حسادت می کردن بخیر!

آپدیت: الان خودم جلد آخر لینک بالایی رو داشتم تماشا می کردم، یعنی اگر به این امور علاقه دارین و دانلود نکنید، از دستتون رفته وحشتناک!

 

Written by raoros

مارس 13, 2008 در 1:16 ب.ظ.

نوشته شده در هنر

Tagged with , , , ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. دارم IdeaFixa ورق میزنم🙂

    raoros: با تشکر از آقای مازوکس جهت ورود به بلاگ من

    mazoox

    مارس 13, 2008 at 2:44 ب.ظ.

  2. بسي زيبا ميباشد در حال فيض بردن و کيفور شدنيم!

    raoros:خوشحالم که خوشت اومد

    مهران

    مارس 13, 2008 at 7:12 ب.ظ.

  3. پس این adsl لامصب کی وصل میشه؟؟!!؟ اااااااااااااه!😦

    raoros: چه کمکی از من برمیاد مهندس؟😉

    هومن

    مارس 14, 2008 at 3:09 ب.ظ.

  4. سلام من میخواستم ازتون تشکر کنم من خیلی وقت بود دنبال این مجله ها بودو ممنونم

    saber.pix

    اوت 10, 2008 at 5:15 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

