مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

ما و توییتر

with 13 comments

قبل ترها یک دوست صمیمی غیرایرانی داشتم که چون با هم انگلیسی چت می کردیم، یک جهش غیرقابل تصور در زبان انگلیسی من ایجاد کرد. این دوست من خیلی مبادی آداب بود. یک بار که من غیرعمد کلید caps lock ام روشن شده بود، بی توجه شروع کردم به ادامه صحبتهام و یک سری جمله نوشتم که دیدم اعصابش بهم ریخت که چرا با حروف بزرگ تایپ کردی و این نشونه بی ادبی و اهانت تو به منه و انقدر شاکی شد که من جدا ترسیدم و عذرخواهی کردم!

حالا این شده آویزه گوش من، هیچوقت از حروف بزرگ در چت استفاده نمی کنم و اگر کسی اینکارو بکنه، باور کنید حس می کنم داره سرم فریاد می کشه! این حس خیلی عجیبه ولی به شدت ناراحت می شم از اینکار!

حالا اگه کسی از دوستان چتی من خواست سرم داد بزنه یا خورده حسابی با من داره می تونه از طریق داد زدن با حروف بزرگ جبران کنه، چون من خیلی حالم گرفته می شه!

 

کلاً این قضیه یک بهانه ای بود برای توییتر. از زمان ورود من به توییتر، با گذشت زمان میزان چت کردنم به طرز قابل ملاحظه ای کم شده، و این یعنی استفاده بهتر از زمان نت گردی!

توییتر رو خیلی قبل، از وبلاگ دکتر مزیدی پیدا کردم، مال اون دوران که دکتر از قالب کوبریک استفاده می کرد (عهد تیرکمون). و جالبه اگه بگم، تنها سرویس اجتماعی وب 2 بود که باهاش کنار اومدم. و بر خلاف خیلی ها که عقیده دارن توییتر «خاله زنک بازی» است، به نظر من خیلی هم سرویس دوست داشتنی و خوبیه.

یکسری فواید شخصی که به نظر من اومده:

1- برای آدمهایی مثه من که دچار مشکل تغییر آب و هوای دایمی هستن و تا یه چیزی می شه تندی میان تو بلاگشون می نویسن و خودشونو رسوای عالم می کنن، خوبه و جلوی اینکارو می گیره به شدت!

2ایده اصلی اش جالبه: در حال حاضر چکار می کنین؟ خیلی جالبه که می شه آدم این چیزا رو ثبت کنه و از اون جالبتر ببینید بقیه چه کارهایی رو دوست دارن و انجام می دن!

3دوستای خوب و یک محیط سالم برای گفتگو: گرچه اخیراً خیلی ها از ما شاکین که توییتر رو چت روم کردیم، ولی به نظر من مشکلی نداره، جلوی حرفهای اضافی و نا لازمی (!!!) که تو چت گفته می شه رو می گیره! تازه ما کلی به حل مشکلات هم کمک می کنیم و از اخبار جدید هم خبردار می شیم. (جدی می گم)

4- یک امکان دوست داشتنی و اون اینکه به چه آهنگی گوش می کنیم؟ بر خلاف دوستای عزیز لینکین پارکی، من دایره موسیقی ام بسیار گسترده است و خیلی از اینکه اعلام می کنم چی گوش می دم لذت می برم! (شوخی کردم، افراد مذکور عصبانی نشن)

5به اشتراک گذاشتن سایتهای خوب و به درد بخوری که به این راحتی ممکنه در دسترس نباشن.

6– خوب، این پست تقدیم می شود به دوست داشتنی ترین های توییتر: خانمها : مریم (1)،باران مریم (2)، زهرا آقایان: پیمان، پدرام، امین، افشین، مازوکس، فواد، روزبه،، محمد، نیما ، مهران، حضرت میخ.……. دکتر مزیدی. اینها فعال ترین های توییتر در لیست من بودن و البته بقیه دوستان که اسمشون نیومده هم گاهی توییت می کنن!

نکته: اینکه من نمی دونم چرا تعداد خانمها کم هست، بانوانی که در لیست من موجودند بسیار کم فعالیتند به غیر از دو مریم موجود! البته شاید هم ما زیادی بیکاریم هان؟😛

شما هم به جمع دوستانه ما بپیوندید!

7– ما در نوروز 87 هم هستیم و از بهار زیبا می نویسیم. شما هم عضو بشید. (:

 

 

elmorolovestittwe.png

 

 

Written by raoros

مارس 13, 2008 در 9:46 ب.ظ.

نوشته شده در سرگرمی

Tagged with ,

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. 😀
    با جمله ی آخر بند 6 موافق ترم!😐
    اعتراض:دکتر مزیدی کجا فعال بوده ما خبر نداریم؟!

    raoros: خوب دکتر پیشکسوته

    amin

    مارس 13, 2008 at 9:56 ب.ظ.

  2. ماشااله ماشااله همین سه تا خانوم بیشتر از مردای لیست من توییت میکنن . منم دارم یه پست آماده میکنم اگه کامل شد خبرتون میکنم . دستت درد نکنه خیلی خوب بود …

    محمد کشوری

    مارس 13, 2008 at 10:01 ب.ظ.

  3. بسي پست به جا و درست و درماني بود، خدا عمرتان دهاد!

    مهران

    مارس 13, 2008 at 10:03 ب.ظ.

  4. در ضمن يادم رفت : ليسنينگ تو لينکين پارک!! (اسمايلي شور لينکين پارک را درآوردن!!)

    raoros: =))

    مهران

    مارس 13, 2008 at 10:08 ب.ظ.

  5. SALAM.KHOOBI?😀

    (تقصیر من نبود خودت نقطه ضعف دادی:) )

    دکتر مزیدی حکم قاچاقچی رو داره.همه رو معتاد کرده خودش وایساده کنار😀

    raoros:همیشه موقع احوالپرسی داد و بیداد می کنی؟ :))))))

    پدرام

    مارس 13, 2008 at 10:18 ب.ظ.

  6. اون قسمت چتش رو که کاملا موافقم! در مورد لینکین پارک و موسیقی هم بگم که به جز لینکین پارک چیزای دیگه هم گوش میدم اما خب لینکین پارکاشو بیشتر توییت می کنم اینم یه نوع تبلیغه. تازه امروز یه نفر رو هم تا حدودی اغفال کردیم D:
    راستی چند نفر رو هم پیدا کردم تو توییتر مثل خودم معتادن به خودم امیدوار شدم! D:

    raoros: اره خوب، بیشتر روی صحبتم با مهران بود، دیدم تو چیزهای خوب خوبتر تر هم گوش می دی مریم جون @Mehran😉😀

    Maryam

    مارس 13, 2008 at 10:20 ب.ظ.

  7. بیا حالا ما ۴ تا آهنگ ازشون گرفتیما😀

    مهران حواست به خودت باشه درگیری رو به اینجا نکش (اسمایلی …).می دونی که؟😀

    نه این احوال پرسیش فقط یه کم هیجانش زیاد بود🙂

    raoros: گرفتم قضیه رو!

    پدرام

    مارس 13, 2008 at 10:32 ب.ظ.

  8. اول اینکه بسیار خوشحالم که از مازوکس یاد کردی.اول فکر کردم که اسمش رو ننوشتی گفتم باز این دختر فکر اعصاب مارو نکرد.دوم اینکه این پست بسیار موثرتر از مطالبیست که روی امکانات توییتر نوشته میشه.سوم اینکه دکتر مزیدی در حال کشف یک سایت مخدره قوی تر هستند.چهارم اینکه خسته نباشی.پنجم اینکه واقعا محیط توییتر محیط سالمیه و دوستان بسیار با فرهنگ عمل میکنن.ششم اینکه مخلصیم.

    raoros: من در حال ذوق کردن —–> ^_^

    peiman

    مارس 13, 2008 at 10:45 ب.ظ.

  9. خیلی خوبه که انگیزه ایجاد شده موفق باشید

    joliville

    مارس 13, 2008 at 11:43 ب.ظ.

  10. متن کامنت:🙂

    توئیت همزمان: دارم در وبلاگ زهرا کامنت میدم. میخواستم بگم چتشو کم کنین ولی نگفتم و فقط یک اسمایلی خنده به نشانه ی رضایت و تشکر از پستش هدیه کردم
    :p

    raoros : خجالت می دی ، شما یکی از اصیل ترین توییتریست ها هستی

    mazoox

    مارس 14, 2008 at 2:29 ق.ظ.

  11. jمرسی از این مطلب به جا. در ضمن در مورد خانم‌های توییتر باید بگم اینا یه سری‌شون شیفتی کار می‌کنن یعنی یه هفته هستن یه سال نیستن بعد تازه‌شم یکی که میره یکی دیگه میاد مثلآ یه هفته ملودین،‌ یه هفته ویدا، یه هفته بیتا در کل ولی توییتر چیز خوبیه من که کلی ازش استفاده کردم.

    دکتر مزیدی که کلآ فقط ملتو معتاد می‌کنه اونو نباید حسابش کرد! اعتراض امین وارد است🙂
    به عنوان مشاور فنی حضرت میخ هم اعتراض داریم! ناسلامتی پیغمبری رهبری چیزی گفتن!

    raoros: اعتراض از نظر نویسنده وارد است، ما مراتب عذرخواهی را از آن حضرت اعلام میداریم ونامشان را اضافه مینماییم

    فؤاد

    مارس 14, 2008 at 11:04 ق.ظ.

  12. لینکین پارک رو خوب اومدی.مردیم اینقده همه همینو گوش دادن.میگم بیچاره دخترا اسمشون بد در رفته میگن زیاد حرف می زنن.این توییتر مدرک خوبی برای نقض این حرف هاس D:

    maryamss

    مارس 15, 2008 at 11:43 ق.ظ.

  13. الان نظر امین رو خوندم!وای یعنی اینقده ما ضایعیم؟خاک به سرم🙂

    maryamss

    مارس 15, 2008 at 11:44 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

