مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

نجوایی در گوش باد

with 4 comments

گاهی خسته می شوی از انعکاس صدات تو گوش خودت، وقتی به خودت بشارت بهار و زندگی زیبا می دی.

گاهی خسته می شوی از اینکه هر بار افتادی، با یک دست، دست دیگرت را گرفتی و خودت را بالا کشیدی.

گاهی خسته می شوی از اینکه سایه ای کنارت هست و تو باید به خاطر سایه ای که نمی دانی کسی در پسش هست یا نه، به خودت بقبولانی که تنها نیستی.

خسته می شوی از تظاهر کردن های هر روزه ات و آن لبخندی که باید نشان بدهی که همه چیز سر جایش هست.

می خواهی کسی غیر از صدای شکسته خودت، بیاید، زمزمه کنه در گوش تو:

دخترک، از این دنیای خیالی که واسه خودت ساختی، بزن بیرون.

دخترک، می تونی بدون این مزخرفات هم نفس بکشی.

دخترک، خیلی چیزها اون بیرون هست که باید یاد بگیری.

دخترک، هنوز اون بیرون یه جایی برای ما هست.

دختر جون، من دست تو رو می گیرم و کمکت می کنم رد بشی از این جاده های لعنتی…

به سادگی یک بوسه، همه جوابا رو پیدا می کنیم.

نذار تبدیل به یه شبح بی رنگ بشی

تو زیباترین نقاشی هستی که دنیا ساخته…

برداشت آزاد از ترانه U-Turn (Lili) 

بقیه ترانه های گروه AaRON از بلاگ اتاق من

* یه ماهی دوست بهتریه تا یه آدم

meds.jpg

Written by raoros

مارس 15, 2008 در 10:24 ق.ظ.

نوشته شده در music

Tagged with , , ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چه جالب، داشتم این آهنگ رو گوش می کردم، هم تو و هم مستر درباره ی این آهنگ نوشتید. عجیب بود

    کمال

    مارس 15, 2008 at 10:41 ق.ظ.

  2. چه میکنه این جناب اتاق من!این گروه را در نت فراگیر کرد!
    در مورد پست قبلی منم که هستم!

    باران

    مارس 15, 2008 at 6:13 ب.ظ.

  3. خوشحالم که خوشت اومده…

    mychamber

    مارس 15, 2008 at 8:35 ب.ظ.

  4. سلام
    من در گوش بادم
    نمي دونم تو فقط از موسيقي مي نويسي..ولي من از تمام شاخه هاي هنر مي نويسم

    پيروز باشي


پاسخی بگذارید

