مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

عیدانه

with 17 comments

این یک هدیه نوروزی می باشد که به سرعت ساخته شده آنهم در نصفه شب و البته طراح مطمئن نیست که رنگی که خودش می بیند همان رنگی باشد که شما می بینید، زیرا به نظر میاد این لپ تاپ همه چی تکمیل من که حتی ویستای مزخرف هم رویش است، دچار کور رنگی مزمن است!

پس اگر شما یک صورتی وحشتناک یا یک ماهی قرمز بد رنگ مشاهده می کنید، در مرحله اول: تقصیر من نیست! در مرحله دوم: لطفاً به من اطلاع بدید وحشتناکی رنگ رو!

نکته : اگر روی تصویر کلیک بنمایید به سایز 768*1024 خواهید رسید!

و غیر از همه آرزوهای معمول که همه به هم می گن، سه آرزو برای شما در سال جدید دارم:

احترام

دوستی

عشق

sale-no-by-raorosc.jpg

Written by raoros

مارس 16, 2008 در 11:13 ب.ظ.

نوشته شده در طراحی

Tagged with , , , , , ,

17 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. قشنگ بود.مرسی.

    امیدوارم سال خوبی داشته باشی!😉

    پدرام

    مارس 16, 2008 at 11:29 ب.ظ.

  2. خدا را شکر که صحبتی از نوع براش ها نشده.رنگها هم مشکلی نداره مگر اینکه من هم مانند اچ پی دچار کور رنگی شده باشم.این برگ سبز هم که در طرح آمده کاملا معنای بهار می دهد.آرزوهایتان نیز سبز بود.مرسی.

    raoros:متشکرم!

    پیمان

    مارس 16, 2008 at 11:37 ب.ظ.

  3. ّخوشگله.ایشالا تو هم سال خوبی داشته باشی

    raoros:مرسی عزیزم! سال خوبی داشته باشی

    maryamss

    مارس 17, 2008 at 6:22 ق.ظ.

  4. رنگش خیلی وحشتناک نیست ، خوبه !

    البته شاید چون منم با لپ تاپ می بینم اینجوریه !

    ولی رنگ خوده ماهیه اگه یه کم گرم تر باشه فک کنم خوشگل تر بشه .

    raoros:خیلی سازنده بود- مرسی بهنام

    بهنام کاشانی

    مارس 17, 2008 at 7:24 ق.ظ.

  5. جینگولی سال نو مبارک….

    raoros: مرسی، سال نو ی شما هم مبارک

    mychamber

    مارس 17, 2008 at 9:18 ق.ظ.

  6. اصلا به اين حرفا نيست، اصل نيت کاره!
    خوب بود.

    raoros: ممنونم

    مهران

    مارس 17, 2008 at 10:14 ق.ظ.

  7. ببخشيد دوباره ميام، ولي خودم حال کردم با اين نظر فلسفي که دادم!
    گفتم دوستان هم بدونن!

    raoros: دارم به فلسفه وجودی نظرت فکر میکنم شاید یه چی یاد بگیرم!

    مهران

    مارس 17, 2008 at 1:30 ب.ظ.

  8. عیدتان مبارک

    ناآرام

    مارس 17, 2008 at 7:27 ب.ظ.

  9. خیلی خوب شده . رنگشم خوبه . ولی آرزوهایی که داشتی از همه قشنگ تر بود .

    raoros: متشکرم!

    modir

    مارس 17, 2008 at 8:30 ب.ظ.

  10. زیباست. سالی صدها برابر بهتر از امسال برایتان آرزو میکنم

    raoros: امیدوارم و ممنون

    mohsen

    مارس 17, 2008 at 8:51 ب.ظ.

  11. سلام
    چه خبرا؟
    تصویر بسیار زیبا شده. ظریف و شاد
    رنگ هم خوب شده
    فقط ای کاش کنتراست تصویر ماهی رو بیشتر میکردی
    و همینطور ماهیها رو قرمز تر میکردی
    فکر کنم قشنگتر بشه
    سال نو مبارک
    موفق باشید

    م.ح

    مارس 18, 2008 at 8:08 ق.ظ.

  12. شکسته نفسی نفرمایید، ممنون از این عیدانه زیبا،سال نو شما هم مبارک.

    کوچه باغ

    مارس 18, 2008 at 9:01 ق.ظ.

  13. یه روز قبل از حلول سال 87, سال جدید رو بهت تبریک میگم.!!

    ایشالا که به لطف خداوند سالی پر از موفقیت و شادی داشته باشی.

    یا علی.

    پدرام

    مارس 19, 2008 at 5:26 ق.ظ.

  14. من هم برای همه ازادی -صلح -عدالت و شادی ارزو می کنم..و ارزو می کنم اهریمن فقر وجهل از سرزمین ما رخت ببنده
    عیدت مبارک زهرا خانم

    مهدی

    مارس 19, 2008 at 8:03 ق.ظ.

  15. عيد نوروزتون مبارك!!!

    mahmod

    مارس 19, 2008 at 8:05 ق.ظ.

  16. شیخ رائوس چند وقتیست که خبری ازتون ندارم، لیکن گفتیم هم به رسم دوستی و هم دیدو بازدید وبلاگی بیایمو هم احولی بپرسم و هم سال نو را به شما تبریک بگویم .

    انشاء الله سال خوشی را در پیش داشته باشید و از سال جدید لذت وافر را ببرید / مهدی

    مهدي مصطفايي

    مارس 21, 2008 at 12:16 ب.ظ.

  17. مبارک باشه عیدتون!
    ببخش که دیر شدا آخه میخواستم قسمت کامنتونی اینجا خلوت بشه کسی سر نزنه به این پستت البته نه زیاد و بعد کامنت بدم! دی:

    مجید

    مارس 21, 2008 at 4:14 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

