مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

A leader for my twisted mind

with 5 comments

خوب، دیر با خبر شدم، ولی گویا » سر آرتور سی کلارک» هم فوت کرد.

شاید علاقه به داستانهای علمی – تخیلی به خاطر دختر بودنم، در ذات من نبود، اما به حکم اینکه در کودکی معلمی جز برادر برایم نبود، من هم قدم گذاشتم به دنیای پر پیچ خم ذهن او و یکی از چیزهایی که با هم در آن پرواز می کردیم و لذت می بردیم، کتابهای آرتور سی کلارک بود.

آدم خودش نمی فهمد، ولی چیزهایی که در کودکی می خوانی و می شنوی، شاید کلمه به کلمه در ذهنت نماند، اما اثری که بر تو می گذارد، تا آخر با تو هست!

و این شد که تخیلم از واقعیات ملال آور زندگی پا پیش گذاشت و کمکم کرد برای شوق دانستن و پشت سر گذاشتن خیلی چیزهای سخت.

برگزیده ای از آنچه خواندم و هرگز فراموش نخواهم کرد:

  • روحی از گرندبنکس
  • شهر و ستارگان

و در آخر فیلم ادیسه فضایی – فیلمی که هنوز هم حاضرم یک نفس تا آخر تماشایش کنم! و استنلی کوبریک عزیز…

این پست بخاطر حجم زیاد نوستالژی هایش آنهم در شب سال نو، که مقداری ما را پرت کرد به دوران کودکی، بخاطر همذات پنداری ها، تقدیم می شود به دو دوست همیشگی من : Cute Jranil و Nickolai  Gardensky

تمام.

Written by raoros

مارس 19, 2008 در 10:19 ب.ظ.

نوشته شده در خبر

Tagged with ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سال نو مبارک.
    امیدوارم به تمام آرزوهایتان برسید.

    mychamber

    مارس 20, 2008 at 6:11 ق.ظ.

  2. خدا به‌تون شکیبایی بده

    ناآرام

    مارس 20, 2008 at 9:02 ق.ظ.

  3. گرفتن مچ يكي از وبلاگ هاي برزگ فارسي زبان وردپرس به جرم رعايت نكردن كپي رايت.
    لطفا به وبلاگ «كليد اول» مراجعه كنيد و در قسمت نظرات پست «گرفتن مچ يكي از وبلاگ هاي بزرگ فارسي وردپرس توسط كليد اول» به اين كار اعتراض كنيد تا بعد از اين كمتر شاهد اينجور كارا بشيم.
    اينكارا به دلسردي وبلاگ نويسا موجب مي شه و همه ما وظيفه داريم به اقاي مسعود قاسمي عزيز تذكر بديم.
    http://key1one.wordpress.com/
    منتظر شما هستم.

    key1one

    مارس 20, 2008 at 1:09 ب.ظ.

  4. درد و دل يك وبلاگ نويس با دوستان وبلاگ نويس موضوعي هستش كه تو كليد اول گذاشته شده و از همه وبلاگ نويسان خرفه اي درخواست ميشه براي كمك به امر وبلاگ نويسي در اين بحث شركت كنند.
    http://www.key1one.wordpress.com

    key1one

    مارس 21, 2008 at 1:49 ب.ظ.

  5. آخی😦 من دوسش داشتم.هر چند که فکر کنم ازش یه کتاب خوندم قدیم ندیما

    مریم

    مارس 21, 2008 at 7:42 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

