مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Orange Girl

with 12 comments

من تابحال در این وبلاگم چیزی راجع به علاقه ام به گوشی ام نگفتم. با تمام اینها تنها دعایی که در حق من Poor می شود کرد این هست که خدا این چیزی را که امشب به سرم افتاده، بپراند وگرنه در آینده ی نزدیک کار دست خودم میدم!

بعد از فرزند عزیزم، این زیباترین چیزی هست که دیدم!

البته من نوکیا – بخر نیستم، وگرنه نوکیا هم چیزای قشنگ تری داره که می تونه آدم رو از پا دربیاره!

se-w980-00.jpg se-w980-01.jpg

تشکر برای لینک نوکیا (+)

پی نوشت: الان دارم به خودم هی پشت هم می گم زهرا عاقل باش، عاقل باش، این کار و نکن!

Written by raoros

مارس 23, 2008 در 5:16 ب.ظ.

نوشته شده در تکنولوژی

Tagged with , , ,

12 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آه ای w980 و آه ای Arte ! آیا من روزی یکی از شما را خواهم داشت؟!

    raoros: Amen!

    مهران

    مارس 23, 2008 at 5:34 ب.ظ.

  2. یه جوونمرد میخوام چراغ اول رو روشن کنه اینو بخره..آی مرد میخواما.ببینم چه میکنید..

    :))

    raoros: می رم می خرمااااااااااااا

    شاهین

    مارس 23, 2008 at 7:25 ب.ظ.

  3. ماشاالا پاش که میرسه همه چه مایه دار میشن !!

    ولی نمی دونم چرا هر موقع ما از هرکی سوال می کنیم میگه قسط و بد بختی و …..

    بهنام کاشانی

    مارس 23, 2008 at 9:28 ب.ظ.

  4. عالیه…

    mychamber

    مارس 23, 2008 at 11:45 ب.ظ.

  5. بنده پیشنهاد می‌کنم برای یک روز، فقط یک روز، از یک پاکت‌پی‌سی استفاده کنید تا هیچ وقت چشم دیدن موبایل را نداشته باشید.
    پاکت‌پی‌سی‌ها در ایران یک مقدار مظلوم واقع شده‌‌اند و هیچ تبلیغی رویشان نمی‌شود. حتی به اشتباه این سری را با موبایل‌ها مقایسه می‌کنند!
    پیشنهاد ما فراتر از تصورات شماست. باور کنید

    کامنت‌پی‌نوشت:: بنده واقعاً از هیچکسی برای این کامنتم پول نگرفته‌آم. باور کنید:دی. راستی اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید خوب کمتر پاکت‌پی‌سی این مشخصه را دارد ولی خوب اچ‌تس‌سی تاچ ظاهری دل فریب دارد. اگر هم عشق سونی‌اریکسون هستید خوب سونی‌اریکسون هم یک عدد پاکت‌پی‌سی در دست ساخت دارد که به بازار عرضه خواهد شد. آن نیز زیباست. البته به کیفیت چیپست‌هایش اطمینان ندارم.

    پی‌نوشت‌کامنت‌پی‌نوشت:: پی‌نوشتم از نوشته‌ام زیادتر شد انگاری:دی.
    همین! :دی

    GHasedak

    مارس 23, 2008 at 11:57 ب.ظ.

  6. قشنگه البته ولی احتمالا 4 یا 5 ماه طول بکشه اومدنش!
    البته من ترجیح میدم صبر کنم motorola Z10 بیاد که فعلا خبری ازش نیست😐

    amin

    مارس 24, 2008 at 8:45 ق.ظ.

  7. هم سونی اریکسون داشتم هم نوکیا.هیچی نوکیا نمیشه.بذار N96 بیاد😀

    پدرام

    مارس 24, 2008 at 11:46 ب.ظ.

  8. این عکس تا الان هوش و دل چند نفر رو برد تا مال من رو هم نبرده از اینجا برم چون میدونم این رو نمیخرم!

    مجید

    مارس 26, 2008 at 4:44 ق.ظ.

  9. بخر، تو باید بخریش… بخر….

    تراموا

    مارس 26, 2008 at 8:09 ب.ظ.

  10. زلف برباد مده تا ندهی بر بادم!

    شکفته

    مارس 26, 2008 at 11:11 ب.ظ.

  11. منم تو سرم افتاده یه گوشی دیگه بخرم . البته منم می گفتم من فقط سونی اریکسون می گیرم دستم اما این 5310 نوکیا بدفرم چشمو گرفته . البته W810 خودم واسه خودش شخصیت داره کلی .. و من فعلا حرکتی مبنی بر عوض کردنش نگرفتم. اما اگه می خوای عوضش کنی عوضش کن . به نظر من که کار مثبتیه …

    vivavida

    مارس 30, 2008 at 5:14 ق.ظ.

  12. ای ول بشدت به دلم نشست این حرکت……. فقط سونی اریکسون

    سارا

    مارس 31, 2008 at 8:29 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

