مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

من و کلکسیون هدست ها

with 7 comments

به دلایلی که قابل طرح در مجامع وبلاگی نیست من هر از چندی مجبور می شدم یک هدست بخرم و الان 4 یا شایدم 5 هدست دارم که در بسته ای مشغول به زندگی می باشند و البته حاضر هم نیستم به کسی بدهمشان و البته که هنوز از همان هدست ای که سه سال پیش خریدم استفاده میکنم.

و حقیقتی که باعث شد دست به نوشتن ببرم این بود که سیم این هدست بسیار بلند هست و من برای رفع مزاحمت به صورت «غیر ارادی» دور گردنم می پیچمش.

خلاصه خواستم بگم اگر روزی دیگه توییت نکردم یا بلاگم آپدیت نشد دیگه، 2 حالت ممکن است رخداده باشد:

1- من خفه شدم بخاطر اینکه داشتم یه آهنگ هیجانی مثل آهنگ » خودشه » شهرام صولتی رو گوش میدادم و خواستم کمی حرکات شادی آمیز داشته باشم و حواسم نبوده و سیم دور گردنم بدجور پیچیده و من مردم.

2- در حالت خوش بینانه در اثر همان حرکات شادی آمیز لپ تاپم پرت شده هوا و من دیگه دستگاهی ندارم که بخوام فعالیت نتی داشته باشم (البته PC بدبختم هست ولی اوبونتو دهنش را سرویس کرده.)

**این یک وصیتنامه بود.
.

Written by raoros

مارس 30, 2008 در 8:57 ب.ظ.

نوشته شده در شخصی

Tagged with

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. یه ضرب المثل ترکی هست که میگه : پیس آداما هش زاد اولماز! :=))

    raoros: ای بابا چرا ترکی می گی خوب؟!!! من نمی فهمم که! حتی گوگل هم نتونست کمکی کنه، ایها الناس یکی بیاد بگه این یعنی چی!!؟؟؟

    amin

    مارس 30, 2008 at 9:31 ب.ظ.

  2. قربان دهنت دوست عزیز.
    من از اولش هم می‌گفتم این اوبونتو دهن سرویس کن است. البته ما از اولش گفتیم ولی شما از وسطاش شنیدید به خدا:دی

    برای هدست‌هاتان هم آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاالله موزیک‌های عالی شنیده شوند از اندرونشان.

    raoros: یه چی می گیا! وصیتنامه بود داداش، یعنی هدست ه خطر مرگ داره

    !

    GHasedak

    مارس 30, 2008 at 10:23 ب.ظ.

  3. خوب پس ان‌شاالله هدست‌ها کارشون رو خوب انجام بدن.
    حالا چه وسیله‌ی قتاله باشن چه اسپیکر

    GHasedak

    مارس 31, 2008 at 10:07 ق.ظ.

  4. معمولا در وصیت نامه وضعیت اموال را هم تنظیم میکنند..در مورد اینکه هد ست ها احیانا به کدام یک از خوانندگان وبلاگ میرسد با وکیلتان مشورت نمایید تا طی تبصره ای به وصیت نامه مذکور اضافه گردد.
    خیییییلی ممنونم:|

    raoros:اخرش عالی بود!!!

    شاهین

    مارس 31, 2008 at 11:33 ق.ظ.

  5. خب از هدست بی سیم استفاده کن .
    اومدم بهت بگم وبلاگم عوض شده که خودت زودتر متوجه شدی . تو وبلاگ جدیدم لینکت کردم .

    modir

    آوریل 2, 2008 at 1:03 ب.ظ.

  6. ما این ضرب المثل رو وقتی میگیم که یکی مثلا آه و ناله کنه و بگه امروز فردا یه بلایی سرش میاد. بیشتر جهت حال گیری به کار میره!😀
    دیدم با این پست شدید جوره، طاقت نیاوردم! {اسمایلی خجالت در عین شرارت}
    البته راست هم میگن. آدم بد، بلا سرش نمیاد هیچ، عمرش هم زیادتره :))

    raoros:😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

    amin

    آوریل 2, 2008 at 6:00 ب.ظ.

  7. خدا نکنه!! یه بی‌سیم بخر انقدر حرکات شادی آمیز از خودت در کن تا…

    mychamber

    آوریل 2, 2008 at 9:32 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

