مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آلبوم Shy’m – Mes Fantaisies

with 13 comments

«تامارا» مشهور به Shy’m خواننده فرانسوی زبان متولد 1985 است. آلبوم او به نام Mes Fantaisies بعد از انتشار در سال 2006، ششمین آلبوم پر فروش در فرانسه شد. خیلی چیز خاصی نیست که بخوام راجع بهش بگم، فقط اینکه آلبوم فول فرانسوی زبان هست و حتی اگر مثل من بیشتر از دو سه کلام فرانسوی بلد نیستید و به احتمال قوی نخواهید فهمید که داره چی می گه، شنیدنش رو از دست ندید، چون انقدر زیباست که هر کسی شنیده لذت برده. آهنگها در ژانر R&B هست و من امروز تونستم کلش رو آپلود کنم. امیدوارم خوشتون بیاد.

shym-2.jpg shym.jpg

1- Shy’m.mp
2- Femme de Couleur.mps
3- Ta Lady.mps
4- Sur les Dancefloors.mp3
5- Oublie Moi.mp3
6- Pour vous (polyphonic).mp3
7- Le Blues de Toi.mp3
8- Mes Fantaisies.mp3
9- T’es Parti.mp3
10- Tu Comprendras.mp3
11- Reves d’Enfants.mp3
12- Victoire.mp3
13- Femme de Couleur(Remix).mp3
– ویدئوی Victoire
– ویدئوی Femme de couleur
.

Written by raoros

مارس 30, 2008 در 11:41 ق.ظ.

نوشته شده در download

Tagged with , , , ,

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. فعلا دوتای اول رو گوش کردم، قشنگ بودند. مغسی

    raoros: خواهش میکنم 🙂

    کمال

    مارس 30, 2008 at 1:04 ب.ظ.

  2. ممنون..شماره 9 خیلی قشنگ بود…

    raoros:خواهش میکنم 🙂

    شاهین

    مارس 30, 2008 at 2:38 ب.ظ.

  3. هنوز دانلود نکردم بذار دانلود کنم تا نظرم رو بگم! (بگو آخه پسر مگه یه چیزیت میشه که قبل از دانلود میای نظر میدی؟!) :دی

    مهران

    مارس 30, 2008 at 7:39 ب.ظ.

  4. مممم….خوبه! به به ! به به !
    با اینکه به سلیقه موسیقیایی من نمیخوره.
    میترسم از طریق بعضی دوستان از راه بدر بشم روزی!

    raoros:تو می تونی تو می تونی مهران 😀

    مهران

    مارس 30, 2008 at 8:01 ب.ظ.

  5. دو سه کلاااااااااااااااااااام؟!
    ایول.
    من همونشم بلد نیسم و کلی موزیک فرانسوی گوش می‌دم:دی.
    دانلود می‌کنیم ان‌شاالله.

    raoros: شما که همیشه یه قدم جلوتری داداش

    GHasedak

    مارس 30, 2008 at 8:10 ب.ظ.

  6. !khoda gapot bokod bechom khab
    گراشی بید:دی

    الانه شده 3 ساعت و پنجاه‌وپنج دقیقه. دارم با دیال آپ دانلود می‌کنم. تازه فعلاً فقط شیش‌تا.
    دفعه دیگه از همون اولیش بی‌خیال می‌شم چون می‌دونم می‌افتم توش باس تا آخر دانلود کنم.

    raoros: عیب نداره حالشو می بری در عوض

    !

    GHasedak

    مارس 30, 2008 at 11:56 ب.ظ.

  7. اگه خدا قبول کنه یه روز دانلود می‌کنم‌شون. فعلن توی گوگل ریدر مارک‌اش زدم

    maysam

    مارس 31, 2008 at 7:40 ب.ظ.

  8. سلام زهرا جونم.من سرعتم پایینه.ورش ندار تا منم دانلود کنم. من مطمئنم خیلی خوشم میاد.تازه فهمیدم این فرانسوی خیلی زبون قشنگی برای آوازخوندنه.یه آلبوم سلین دیون هم سال پیش در اومد خیلی خوشگل بود با اینکه فرانسوی بلد نبودم ولی کلی تشویق شدم برم یاد بگیرم

    raoros:برش نمی دارم مریم جون

    maryamss

    آوریل 1, 2008 at 8:29 ق.ظ.

  9. merci madam , c’est magnifique

    raoros: Je suis heureux que vous l’aimez, monsieur

    macromediax

    آوریل 2, 2008 at 9:41 ب.ظ.

  10. خوب خدا رو شكر يكي پيدا شد كه سليقه موسيقيايي ما رو درك ميكنه! من عاشق ريتم اند بلوز و راك اند رول و اين چيز ميزام! از اينا بذاري خوشمون مياد! در موردشون فعلاً چيزي نمي‌گم تا يك كم توي وجودم ته نشين بشن! شايد يك سال ديگه بيام بگم خوب بود! ولي در كل اي ول! راستي وردپرس 2.5 بدي هم زياد داره! نبينش اين جور! در مورد اون بازي هم كه در موردش نوشتي خوب بود! چونكه اين آهنگ جان لنون رو نداشتم! در مورد موسيقي هم بهت توصيه ميكنم كه Charles Aznavour گوش كني چون بدجور مي‌شينه به دل! خيلي حرف زدم! خوش باش!

    مرتضي بهمني

    آوریل 6, 2008 at 5:49 ق.ظ.

  11. من نتونستم دان لود کنم.لطف کنین یه راهنمایی کوچولو کنین که بتونم دان لود کنم.باهام در تماس باشین،مهمه

    mahan

    ژوئن 7, 2008 at 11:07 ب.ظ.

  12. سلام البوم VICTORIA را از کجا دانلود کنم

    دانیال

    سپتامبر 14, 2008 at 7:46 ق.ظ.

  13. سلام من عاشق shy’m هستم ولي اينارو نميتونم دانلود كنم. يكي به من كمك كنه!!!!!!!!!

    مهتا

    فوریه 16, 2009 at 3:46 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

