مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

جدیدترین آهنگ مدونا : 4 دقیقه برای نجات دنیا

with 8 comments

آلبوم Hard Candy که جدیدترین آلبوم مدوناست تا چند روز دیگه منتشر می شه و فعلاً یکی از ترک ها بصورت سینگل به نام 4Minutes To Save The World در روز 17 مارس پخش شده. با حساب این آهنگ مدونا رکورد اولین نفر یعنی الویس پریسلی رو در انتشار Top 10 ها در دنیا زد.

البته دیشب 45 دقیقه وقت گذاشتم و یک فایل زیپ شده 50 مگ رو به نام این آلبوم جدید از تورنت دانلود کردم و همانا کلاه گشادی بود که به سرم رفت و تمام فایل ها خراب بود، فقط خدا کنه ویروسی نبوده باشه! و همینطور فحش و بد و بیراه بود که به سمت تمامی seed ها و Leecher ها و Peer ها و تمام باعث و بانی ها پرتاب کردم!

در ضمن این آهنگ رو با جاستین تیمبرلیک خونده (هیچ ازش خوشم نمیاد).

آهنگ رو در فضای خودم آپلود کردم، امیدوارم خوشتون بیاد.

7_p2.png Madonna feat Justin Timberlake- 4 Minutes to Save the World.

4_minutes_single_cover.jpg

Written by raoros

آوریل 3, 2008 در 6:50 ق.ظ.

نوشته شده در Madonna

Tagged with , , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خوب مرسی از راهنمایت راستش این وبلاگ من خیلی کارها هنوز فرصت نکردم مرتبش کنم.. این آهنگ مدونا هم قشنگ بود

    adomide

    آوریل 3, 2008 at 10:27 ق.ظ.

  2. الان دارم دانلود میکنم

    باران

    آوریل 3, 2008 at 1:08 ب.ظ.

  3. آهان یادم رفت ! فقط به خاطر جاستین!

    باران

    آوریل 3, 2008 at 1:09 ب.ظ.

  4. هر چند سالهاست از مدونا زده شدم و کلا حالم ازین جاستین به هم میخوره و نمیدونم چه جوری امسال گرمی گرفت ولی خوب در حال داونلود هستیم. دی:

    raoros: البته گویا این اخلاق ایرانی ما هست! چون من به تعداد کلیک رو پست ، دانلود داشتم برا این آهنگ و جالب اینکه همشون هم متنفرند از مدونا

    شیخ حقگو

    آوریل 4, 2008 at 9:09 ق.ظ.

  5. از این پسره خوشم نمیاد…

    شاهین

    آوریل 4, 2008 at 11:11 ق.ظ.

  6. سلام، سلام D:
    اون اهنگ بالایی رو دانلود کردم خیلی قشنگ بود. ضمن عرض پوزش اما هر کار می کنم با این مدونا نمی تونم کنار بیام!
    راستی به یه بازی دعوتت کردم، بازی آرزوهای محال. خوشحال می شم شرکت کنی!

    maryam

    آوریل 4, 2008 at 1:51 ب.ظ.

  7. سلام مدونا ستاره بی چون و چراییه که تک تک کاراش شاهکاری در موسیقی پاپه منم به عنوان یه هنرمند قبولش دارم به هر حال 25 ساله که یه سوپر استار باقی مونده که کار هر کسی نیست

    فرناز

    مه 21, 2008 at 5:36 ق.ظ.

  8. مدونا واقعا كارش درسته. اين حرف هايي هم كه بعضيا ميزنن، عادتشونه ديگه كاريش نميشه كرد…
    هميشه پشت سر آدم هاي بزرگ و موفق حرف زياده.

    شايد يك نكته رو بد نباشه بگم، بهره هوشي يا همون IQ مدونا بالاي 170 هست. متاسفانه دقيقش يادم نيست. ميشه گفت جزو 20 تاي اول جهانه.

    از خيلي از دانشمندها بالاتر…

    براي همين كه 25 ساله كه خودش رو در اوج نگه داشته، متاليكا، سلن ديون، بريتني، و تقريبا همه خواننده هاي ديگه همه يه مدتي در بودن و نهايتا افول كردن.

    صادق

    اوت 26, 2008 at 8:06 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

