مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

موضوع انشا: تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

with 12 comments

البته این گراف با کمی تغییر )شامل خیلی هاتون می شه! من که می دونم که!امسال اولین سالی بود که من شاهد لایف استریم اینهمه آدم بود، نشون به نشون توییتر 😀

با این حال، سال نوی عالی منفجر 😀

chart.jpg

Written by raoros

آوریل 4, 2008 در 3:32 ب.ظ.

نوشته شده در شوخی

Tagged with , ,

12 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ایضن ما نیز چنین کردیم. البته یه بیست درصدی هم سفر اضافه میشه. 🙂

    raoros: خوشابحالت بخاطر مسافرت بلندمدتت 😀

    mohsen

    آوریل 4, 2008 at 3:35 ب.ظ.

  2. میزان گوگل ریدر من کمتر بود و استامبل بالاتر… چت زیاد نبود و گردش هم کمتر… سریال بیشتر و همچنین دید و بازدید بالاتر. طراحی نداشتم. تفکر… :دی خواب هم متعادل بود… پذیرایی هم که هیچی

    عید بدی نبود… من قدر خونرو بیشتر دونستم…

    raoros: مهندس بعد از این! دقیق!خدا رو شکر که خوب بوده آقا نیما

    نیما

    آوریل 4, 2008 at 3:40 ب.ظ.

  3. گوگل ریدر، طراحی و استامپل رو برای من صفر بزن! بقیه تا حدی و با کمی اغماض شبیه به نمودار بالایی! البته استثنائا تفکر رو 50 بگیرم بهتره!!!

    raoros:من تفکرو از امروز شروع میکنم 😀

    amin

    آوریل 4, 2008 at 3:43 ب.ظ.

  4. صد در صد توئیتر
    صد در صد دانلود
    صد در صد موزیک
    صد در صد بیخوابی
    صد در صد گشنگی
    صفر در صد بقیه‌ی کارا

    raoros: درک میکنم، تمام موارد رو شاهد بودم!

    _l_

    آوریل 4, 2008 at 3:44 ب.ظ.

  5. به نام خدا
    مقدمه.
    ما تعطیلات خود را به سختی گذراندیم!
    نتیجه گیری.
    پایان.
    !

    raoros: چه غم انگیز بود !!!

    عرفان

    آوریل 4, 2008 at 3:44 ب.ظ.

  6. :))
    طراحی، سریال، پذیرایی و استامبل برای من صفر بودن. بقیه مثل خودت! D:

    raoros:تو که کارت درسته مریم جون، البته تو عید دیدنی بیشتر رفتیا من مطمئنم

    maryam

    آوریل 4, 2008 at 3:45 ب.ظ.

  7. بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، با نثار صلوات بر روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و هشت‌سال دفاع مقدس و عرض سلام خدمت مقام معظم رهبری و آرزوی طول عمر برای آن عالیقدر و ذکر فاتحه برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(قدس سره) و آرزوی سلامتی برای بازمانگان انقلاب و امام زمان و نایب بر حقش آیت‌الله خامنه‌ای انشای خود را آغاز میکنم:
    ما در روز اول عید یک اتفاق بد برایمان افتاد، روز دوم عید رفتیم مهمونی حالا این رو در تمام روزهای عید ضرب کنید… .
    از لحاظ اینترنت هم که کلی پربار بودیم…کلا روزی خیلی ساعت پای اینترنت بودیم. خوابمان در هر 24ساعت 4 الی 5 ساعت بود…حالا شما حساب کن من چقدر باحالم!
    طراحی که کلا چی هست اصلا…البته یک مقدار طراحی در خانه خاله‌مان روی آش کردیم.پذیرایی در خانه بر عهده ما نیست و خدا طول عمری به برادرمان بدهد…تفکر هم که گویا نکرده‌ایم احتمالا!
    نتیجه‌گیری:
    به‌به! به‌به!

    پایان

    raoros:سبحان الله!

    مهران

    آوریل 4, 2008 at 4:18 ب.ظ.

  8. با عرض پوزش بنده نمی‌تونم آمار منتشر کنم.
    باید از بالا دستور بیاد بعد.
    .

    raoros: =)))

    GHasedak

    آوریل 4, 2008 at 5:13 ب.ظ.

  9. واقعا هم منفجر بود … من تعطیلات خود را به صورت متمایل!! در خانه سپری کردم …

    raoros:متمایل!!؟؟!!!

    vivavida

    آوریل 4, 2008 at 5:59 ب.ظ.

  10. [جه خوب که چارت تو هم سفر نداشت….
    من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.

    هوتاک

    آوریل 4, 2008 at 8:40 ب.ظ.

  11. ممممم ……… مگه وقتی درصد چندتا چیز و میگن که تو یه بازه زمانی انجام شده نباس مجموعش صد باشه .. ؟! هاه .. ؟! مممم … سر انگشتی یه نگاهی انداختم و عملیات به دوش ده بر یک و پیاده کردن 615 درصدی فعالیت داشتی …
    اما خب ….. منم از این قاعده مستثتی نبودم ………. فکر کنم 700و800 درصد تو همین مایه ها بودم .. DD:

    کیوان

    آوریل 4, 2008 at 10:22 ب.ظ.

  12. دید و بازدید و تفکرت خیلی باحال بودن.خندیدم کلی.برای من طراحی که همیشه صفر بوده چت هم تو این مدت زیر صفر چون حوصله کامنت جواب دادن هم نداشتم حتی(چه ربطی داشت واقعن!!)

    maryamss

    آوریل 5, 2008 at 3:27 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

