مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

چطور از رییس مون درخواست افزایش حقوق کنیم؟

with 5 comments

One day an employee sends a letter to his boss asking for an increase in his salary !!!

Dear Bo $$, In thi $ life, we all need $ ome thing mo $ t de $ perately. I think you $ hould be under $ tanding of the need $ of u $ worker $ who have given $ o much $ upport including $ weat and $ ervice to your company . I am $ure you will gue $$ what I mean and re $ pond $ oon . Your $ $ incerely, Norman $ oh

The next day, the employee received this letter of reply:

Dear NO rman, I k NO w you have been working very hard. NO wadays, NO thing much has changed. You must have NO ticed that our company is NO t doing NO ticeably well as yet . NO w

فهمیدید یا بعضی ها هنوز نگرفتن؟

چقدر من بلاگ آپدیت میکنم، اه اه، حالم بد شد. چقدم مطالبم مفیده! تازه می خواستم یه اس ام اس هم بنویسم. خز شدم؟؟؟؟!!؟؟

یه نکته اینکه احساس میکنم نوع ردیف شدن لغتها و کلمات و شکل دکمه های ادیتور و داشبورد جدید وردپرس خیلی به کی برد لپ تاپم میاد، اصلاً یه همخوانی عجیبی دارن.

منبع: داداشم

Written by raoros

آوریل 5, 2008 در 5:34 ب.ظ.

نوشته شده در بامزه

Tagged with

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. به به چه جواب دندان شکنی . جالب بود . یه کم به خودت استراحت بده .

    raoros: اره دیگه قول میدم ننویسم یه مدت! بعدشم تقصیر شما مدیرها هست که به کارمندا حقوق کم می دید دیگه

    MODIR

    آوریل 5, 2008 at 6:46 ب.ظ.

  2. سلام.
    من دارم به شما میپیوندم
    فعلا مطالبمو جابجا کردم.
    در آینده نزدیک وبلاگو کاملتر میکنم

    http://whitesilence.wordpress.com/

    M.H

    آوریل 6, 2008 at 12:59 ب.ظ.

  3. اوخ . ببخشید . لینکتو درست کردم . چشمام اشتباه دیده بود😀

    macromediax

    آوریل 7, 2008 at 6:40 ق.ظ.

  4. آه از دست این کارمندان کم حقوق…!

    آرش زاد

    آوریل 7, 2008 at 12:20 ب.ظ.

  5. مونولوگ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

    مصطفی

    آوریل 8, 2008 at 11:30 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

