مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آرزوهای محال

with 9 comments

مریم اینجا دعوت کرده من رو به بازی.

آرزوهای محال من:

1- ظاهر بینی و پیش داوری ها بره کنار. قبل از اینکه تنها با دیدن ظاهر یه آدم نیمکره چپ مغزه با تصاویر قبلی اش شروع کنه به قصه بافی راجع به آدمه، بذاریم نیمکره راست ه بی هیچ قضاوتی پذیرای اون آدم باشه…

2- همه رو با یه چوب نزنیم. در ادامه آرزوی قبلی.

3- به حقیقت پیوستن بخشهایی از ترانه Imagine که اولین بار جان لنون خونده، و البته من مال مدونا رو دارم و چون شما مدونا رو دوست ندارین من لینک جان لنون رو می دم بهتون که از وبلاگ شمع کوچک پیدا کردم. Imagine by John Lenon

4- در ادامه شماره یک، این آهنگ رو به نام Free/ آزاد دانلود کنید اگه خواستین.

5 – به هم احترام بذاریم. خیلی ساده …

همین

Time and time again
You speak of democracy
Yet you rob me of my liberty
And all I want is equality
Why can’t you just let me be free?

Written by raoros

آوریل 5, 2008 در 2:27 ب.ظ.

نوشته شده در شخصی

Tagged with , , ,

9 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. واقعا اون آرزوی شماره 1 که بقیه هم دنباله ش هستن آخر یا همون اِند محاله! D:

    maryam

    آوریل 5, 2008 at 2:44 ب.ظ.

  2. یعنی الان اینا آرزوهای محال شما بود زهرا جان؟ !!!!!

    raoros: البته بخشی از کلش بود. همه رو نمی شد نوشت. به نظر شما این سه تا محال نیست؟ به شدت محاله!

    تنها ترین

    آوریل 5, 2008 at 2:51 ب.ظ.

  3. اینا که محال نشد🙂

    raoros: اگه برا شما محال نیست خیلی خوشبختی

    mohsen

    آوریل 5, 2008 at 3:00 ب.ظ.

  4. اون شماره یک رو من 4-5بار خوندم تا بفهمم یعنی چی !! به جان خودم….
    ولی محاله ها….

    raoros:اخرش فهمیدی بالاخره؟😀

    مهران

    آوریل 5, 2008 at 3:21 ب.ظ.

  5. آره فهمیدم.

    مهران

    آوریل 5, 2008 at 3:27 ب.ظ.

  6. Time and time again
    You speak of democracy
    Yet you rob me of my liberty
    And all I want is equality
    Why can’t you just let me be free?

    به نظرم کل پست اینجا بود.

    پ.ن:از اونجا که ما غرب زده ای بیش نیستیم..این قسمت رو واقعا قبول دارم…چون خارجکیه.:))

    raoros:درسته کل مطلبم همینه

    شاهین

    آوریل 5, 2008 at 6:10 ب.ظ.

  7. مگه دانلود آهنگم آرزوی محاله؟

    raoros: من به شما آی کیو ها افتخار میکنم😀

    باران

    آوریل 5, 2008 at 6:36 ب.ظ.

  8. چه آرزوهای محالی!!!!!!!!!!

    گجمو2

    آوریل 6, 2008 at 11:55 ق.ظ.

  9. A traffic jam when you’re already late
    A no-smoking sign on your cigarette break
    It’s like ten thousand spoons when all you need is a knife
    It’s meeting the man of my dreams
    And then meeting his beautiful wife

    houshang

    آوریل 8, 2008 at 2:44 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

