مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Remember me

with 16 comments

گرَم یادآوری یا نه

من از یادت نمی کاهم،

.

.

تو را من چشم در راهم…

Remember, I’ll never leave you
If you will only
Remember me (+) (+)

Written by raoros

آوریل 12, 2008 در 5:52 ب.ظ.

نوشته شده در شخصی

Tagged with ,

16 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اول

    gerashi

    آوریل 12, 2008 at 6:44 ب.ظ.

  2. 😀

    gerashi

    آوریل 12, 2008 at 6:46 ب.ظ.

  3. دانلود و نیوش(!) شد، قشنگ بودندی…..
    راستی جاش گروبن یه آهنگ لینکین‌پارک رو هم کاور کرده ها….

    مهران

    آوریل 12, 2008 at 7:19 ب.ظ.

  4. 🙂

    سورئالیست

    آوریل 12, 2008 at 8:18 ب.ظ.

  5. چه باحال.پری شب که داشت شهریار می ذاشت من همش یاد این شعر نیما می افتادم.خیلی دوسش دارم این شعرو

    maryamss

    آوریل 13, 2008 at 3:49 ق.ظ.

  6. kio ?

    matin

    آوریل 13, 2008 at 7:45 ق.ظ.

  7. کیست دردیده که از دیده برون می نگرد
    با کدام است سخن می نهد اندر دهنم؟
    کیست در گوش که او می شنود اوازم؟
    یا چه جان است نگویی که منش پیرهنم؟

    mahdi

    آوریل 13, 2008 at 1:20 ب.ظ.

  8. …. شبا هنگام. كه مي گيرند در شاخ تاجن سايه ها رنگ سياهي.

    MODIR

    آوریل 13, 2008 at 7:06 ب.ظ.

  9. فکر کنم این از روی یکی از کارهای گیلمور برداشتید . تناقض جالبی داشت . از تک گویی و بداهه نوازی خوشم میاد .

    موفق باشید .

    Suicide Of Notes

    آوریل 13, 2008 at 8:30 ب.ظ.

  10. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من تازه تو ورد پرس این وبلاگ ساختم میخواستم لطف کنید و بیایید یه سری به منم بزنید
    در ضمن خوشحال میشم با تبادل لینک موافقت کنید

    منتظر م ….

    پسر مریخی

    آوریل 14, 2008 at 7:51 ب.ظ.

  11. ممنون

    key1one

    آوریل 15, 2008 at 7:55 ق.ظ.

  12. لذت بردیم، زیبا بود ……. مرسی

    عمو هوشنگ

    آوریل 16, 2008 at 5:38 ق.ظ.

  13. ای خدا عشق منو، یار منو، اون گل نازم اونجاست…
    تو دیار شماست اون گل نازم!

    raoros: تایید می کنم نظرتو، چون هم نظر زیباییه، هم اینکه من حال و هواتو خوب می فهمم- اسمایلی اگر دیدی جوانی بر درختی و اینا…😀

    عرفان

    آوریل 16, 2008 at 2:24 ب.ظ.

  14. یه وقت نظرمو رد صلاحیت نکنی؟! تاییدش کنیا ! گریه می کنم!

    عرفان

    آوریل 16, 2008 at 2:26 ب.ظ.

  15. وبلاگ خوبي داري , سعي مي کنم چند روز يک بار بهت سر بزنم .

    edi

    آوریل 20, 2008 at 11:51 ق.ظ.

  16. يَا ابْنَ الوُجُودِ

    أَحْبِبْني لأُِحِبَّكَ. إِنْ لَمْ تُحِبَّنِي لَنْ أُحِبَّكَ أَبَداً فَاعْرِف يا عَبْدُ.

    O Son of Being

    Love me that I may love thee
    If thou lovest me not, My Love can in no wise reach thee

    طهراني

    مه 4, 2008 at 5:40 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

