مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آلبوم هارد کندی/مدونا – لینکهای دانلود اصلاح شد

with 15 comments

چرا من دوباره این پست را پابلیش کردم؟ خوب دیگه. خیلی مهم نیست! لینکها رو اصلاح کردم، از اینا استفاده کنید. پست قبلی حذف شد!

عرضه جهانی آلبوم در 28 آوریل 2008 بوده. ترانه 5 رو دانلود کنید حتماً. البته همش قشنگه.

Track 01 | Track 02 | Track 03 | Track 04 | Track 05 | Track 06 | Track 07 | Track 08 | Track 09 | Track 10 | Track 11 | Track 12

1- «Candy Shop» (P. WIlliams, Madonna) — 4:15
2- «4 Minutes» (featuring Justin Timberlake and Timbaland) (Madonna, T. Mosley, J. Timberlake, N. Hills) — 4:04
3- «Give It 2 Me» (P. WIlliams, Madonna) — 4:48
4- «Heartbeat» (P. WIlliams, Madonna) — 4:04
5- «Miles Away» (Madonna, T. Mosley, J. Timberlake, N. Hills) — 4:49
6- «She’s Not Me» (P. WIlliams, Madonna) — 6:05
7- «Incredible» (P. WIlliams, Madonna) — 6:20
8- «Beat Goes On» (featuring Kanye West) (P. WIlliams, Madonna, K. West) — 4:27
9- «Dance 2night» (Madonna, T. Mosley, J. Timberlake, H. Lane) — 5:03
10- «Spanish Lesson» (P. WIlliams, Madonna) — 3:38
11- «Devil Wouldn’t Recognize You» (Madonna, T. Mosley, J. Timberlake, N. Hills, J. Henry) — 5:09
12- «Voices» (Madonna, T. Mosley, J. Timberlake, N. Hills, H. Lane) — 3:39

    Written by raoros

    مه 8, 2008 در 8:21 ب.ظ.

    نوشته شده در download

    Tagged with ,

    15 پاسخ

    Subscribe to comments with RSS.

    1. پس فقط پنج رو دانلود مي‌كنيم چون اصولاً از ايشون زياد خوشمون نمي‌آد :دي

      gerashi

      مه 8, 2008 at 8:35 ب.ظ.

    2. به نظر من هم مدونا آدم م ز خ ر ف ی ه. البته نه به خاطر ویدئوهایی که در مورد س ک س منتشر کرد. اساساً اون کار بدی نیست. بی ریشگی و توخالی بودن این آدم من رو متنفر می کنه ازش. پیشنهاد می کنم ویدئوی مصاحبه ایشون با David Letterman رو ببینید توی یوتیوب و بعد متوجه می شین … البته خوب کارشو خوب بلده.

      Ali Shams

      مه 9, 2008 at 5:20 ق.ظ.

    3. من قبلا آلبومشو دانلود کردم، ولی خیلی دوست دارم بدونم چی باعث شده یا میشه که جذبش بشی؟
      من به شخصه ازش زیاد خوشم نمی یاد، ولی خوب منکر بعضی از آهنگ های قشنگشم نمیشم بخصوص چند آلبوم اولش نه این جدید ها …..

      عمو هوشنگ

      مه 9, 2008 at 1:01 ب.ظ.

    4. SALAM …MERSI..DARZEMN FEKR KONAM KE TRACK 2 ROHAM DOWNLOAD KONIN HATMAN ….MOVAFAGH BASHI

      alireza

      مه 9, 2008 at 4:43 ب.ظ.

    5. سلام سمپادی.
      شماره 3 رو گرفتم . جالب بود اما بدون رقص😀
      به ماهم یک سری بزن. http://sampadia.ir
      عضویت فراموش نشه !!

    6. سلام
      ایول ، سلامت باشی.

      jarchy

      مه 10, 2008 at 4:08 ق.ظ.

    7. كلاً‌ مدونا موسيقي‌اش ريتم‌هاي خوبي داره و از ريتم نمي‌افته و بعضي وقت‌ها براي مزاج آدم‌هاي غرغرو و عوضي مث من خوبه! دستت درد نكنه!

      قربانت / مرتضي

    8. Greatings,
      Many Thanks for this one

      Thanks
      Saurooon

      Saurooon

      ژانویه 22, 2009 at 6:07 ب.ظ.

    9. Hello,
      Thank you in advance and thanks for the fine share

      Good Luck
      SonyaSunny

      SonyaSunny

      ژانویه 24, 2009 at 6:06 ق.ظ.

    10. مدونا یک فوق ستاره در دنیای موسیقی است.من عاشق اکثر آهنگ هاشم.
      مدونا ملکه pop است.

      mahi

      ژوئیه 13, 2009 at 9:56 ب.ظ.

    11. من اصلا از قیافه مدونا خوشم نمی یاد چون خیلی زشته و اصلا به دل نمی شینه ولی صداشو از همه خواننده ها بیشتر دوست دارم.

      Garfild

      اوت 27, 2009 at 10:56 ق.ظ.

    12. salam

      فرزاد

      اکتبر 26, 2009 at 5:12 ب.ظ.

    13. میگم شما از کدوم مدونا شحبت میکنین این مدونا که سلطان قطعیه موسیقیه.نمیدونم شما چی گوش میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یک کم حرفه ای تر به موسیقی نگاه کنیم.البته بعد از محرم

      رامین

      دسامبر 18, 2009 at 2:23 ق.ظ.

      • به نظرم کسی که موسیقی خارجی گوش بده و واسش محرم و غیرمحرم باشه بهتره نظر نده!!

        raoros

        دسامبر 18, 2009 at 2:14 ب.ظ.


    پاسخی بگذارید

