مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

اولین تم موبایلی که ساختم! A W900i Theme

with 8 comments

سلام! من بالاخره یه تم برای گوشیم ساختم و اعتراف میکنم یکی از بهترین و زیباترین و سخت ترین تجربیاتم بود!

اما همه سختی اش به اینکه دقیقا چیزی رو که دوست داشتم ساختم و بدون هیچ مشکلی و با رزولوشن بالا اجرا شد می ارزید!

خوب من خوشحالم و خواستم رضایت ام رو با شما قسمت کنم. الانم دیگه احتمالا از خستگی خوابم ببره همین جا!

اینجا پیش نمایش اش رو می ذارم اگر دوست داشتید کلیک کنید و بزرگش رو ببینید. در ضمن چون عکس پیش نمایش JPG هست کیفیتش به شدت افت کرده. تم اصلی با رزولوشنی در حد خداست😀

فکر نکنم کسی از بین شما W900 داشته باشه ، احیاناً اگر کسی خواست ایمیل یا پیغام بذاره بفرستم براش.

If you want to download the «Madonna Theme for SonyEricsson W900i» just drop me a message with your e-mail, I will send for free.

🙂

Written by raoros

مه 10, 2008 در 10:50 ب.ظ.

نوشته شده در طراحی

Tagged with , , , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نمیشه با 90 تا تخفیف رو 810 اجرا کنیم؟

    کمال

    مه 11, 2008 at 5:41 ق.ظ.

  2. قشنگ شده . کاش به w950 هم می خورد . البته یه کمی بنظر شلوغ میاد .

    MODIR

    مه 12, 2008 at 5:35 ق.ظ.

  3. چه کارایی میکنی جوون!!!!!

    (با کمی مکث) ها؟؟؟

    TauRus

    مه 12, 2008 at 11:39 ق.ظ.

  4. 🙂 I want it pls

    sosbox

    مه 12, 2008 at 12:46 ب.ظ.

  5. قشنگ شده ، به عنوان اولین کار، خیلی خوبه( مدونا ؟😀 )
    کاش به w950i هم می خورد( میبینم که آدم با کلاس(MODIR) هم هنوز پیدا میشه)
    PS : قصد جسارت به گوشیت رو نداشتم

    عمو هوشنگ

    مه 13, 2008 at 4:10 ب.ظ.

  6. سلام دوست قديمي ….

    منم خيلي دلم ميخواد واسه گوشي خودم يه تم بسازم ولي نميتونم ….

    راستي من بعد از مدت ها اومدم ….

    يه كار كوچيك هم باهات داشتم كه اميدوارم بتوني كمكم كني …

    بعداً سر ميزنم …

    موفق باشيد.
    عرفان

    raoros سلام خوش اومدی/در خدمتیم🙂

    عرفان

    مه 13, 2008 at 7:01 ب.ظ.

  7. چرا کم نویس شدی؟!

    ناآرام

    مه 23, 2008 at 5:28 ب.ظ.

  8. salam ba che barname kar kardi mitoo ni brfredti?

    ramin

    فوریه 3, 2009 at 2:11 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

