مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

twitter theme for W810i SonyEricsson

with 12 comments

سلام، من قولی که داده بودم رو با مقداری تاخیر عملی کردم! یک تم با محتوای توییتری برای گوشیهای سونی اریکسون، این تم رو برای گوشی W810i ، سونی اریکسون ساختم. یعنی رزولوشن 220*176 و نمیدونم به بقیه مونیتور ها با این سایز می خوره یا نه؟ میتونید دانلود و امتحان کنید.

در ضمن در یک حرکت انقلابی اون تم مدونا برای W900i رو هم اینجا آپلود میکنم.

و در اخر از فواد بخاطر اینکه فداکاری کرد و تم رو برای اولین بار تست کرد و ایراداشو گرفت، ممنونم.🙂

Download Twitter theme for W810i SonyEricsson

Download Madonna theme for W900i SonyEricsson

1– از دوستای خوبی که در توییتر یا فرندفید ازشون مدل گوشی شونو گرفتم، ولی نتونستم براشون بسازم، عذرخواهی میکنم! من در این قضیه تم ساختن بسیار تازه واردم و سرعتم هم بسیار پایین😀

2– برای دیدن تصویر بزرگتر پیش نمایش تم، رویش کلیک بنمایید.😛

Written by raoros

مه 15, 2008 در 3:15 ب.ظ.

نوشته شده در طراحی

Tagged with , , , ,

12 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سوني اريکسون ابعاد تم واسش مهمه نه مدلي که واسش ميسازي!!
    چند در چنده؟

    منيره

    مه 15, 2008 at 3:26 ب.ظ.

  2. فکر کنم اغلب گوشي ها بخوره بهشون. 176*220 !!
    منم بايد امتحانش کنم.

    منيره

    مه 15, 2008 at 3:28 ب.ظ.

  3. ایول خوشمان آمد. منم غیر W810 هیچ سونی اریکسون دیگه ای ندارم که تستش کنم . اما ایده ی جالبی بود. نمی شه برای نوکیا هم یه کارایی بکنی ؟

    vivavida

    مه 15, 2008 at 4:15 ب.ظ.

  4. یعنی هرچی بخواین تبلیغ کنین اول می‌گم پاکت‌پی‌سی دوم هم نوکیا حالا هی بیاین این تریاکارو بهش بچسبونین😀

    gerashi

    مه 15, 2008 at 5:18 ب.ظ.

  5. دارم دانلود میکنم. دستت درد نکنه🙂

    amin

    مه 15, 2008 at 7:39 ب.ظ.

  6. من الان یک خوشحال هستم. مرسی

    raoros: منم از خوشحالی تو یک عدد خوشحال شدم :))

    کمال

    مه 16, 2008 at 6:37 ق.ظ.

  7. چه خوشگل میباشد! این عکس دوازدهمیه یعنی این تم رو دانلود کنیم mms هم میتونیم با گوشی 912 بفرستیم؟!

    Aamir

    مه 17, 2008 at 3:18 ق.ظ.

  8. بسیار ممنونم
    این یکی به درد من میخوره

    M.H

    مه 17, 2008 at 7:55 ق.ظ.

  9. بابا تم میکر! آخه سونی هم … :دی

    mohsen

    مه 17, 2008 at 10:23 ق.ظ.

  10. عمو هوشنگ از این گوشی ها نداره
    عمو رو هم لطفا دریاب، ممنون

    عمو هوشنگ

    مه 21, 2008 at 7:22 ق.ظ.

  11. سلام زهرا جان
    تو خایی اَن تم سازیه ادامه بدی؟
    اگر ادامه بدی من دو روز میشینم پشت سیستم و یه عالمه تم درست می کنم و کارو کاسبی تو خراب می کنم🙂
    دی

    گجمو2

    مه 21, 2008 at 3:54 ب.ظ.

  12. WOW !!!
    خیلی عالیه، همین الآن نصبش کردم، خیلی گوشیم قشنگ شد
    ممنون !

    Reza. R

    مه 22, 2008 at 6:33 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

