مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

خموش باش قلب من

with 8 comments

به نام نور

خموش باش قلب من

که فضا صدای تو را نمی شنود

خموش باش قلب من ..

که اثیر از ماتم و سوگ سنگین است

و کشیدن بار ترانه ها و سرودهایت را نتواند

خموش باش

که نه اشباح شب

نجوای اسرار تو را در برمی گیرند

و نه کاروان های تاریکی

در برابر رویاهایت می ایستد

خموش باش قلب من

تا سرزدن طلوع فجر

که هرآنکه صبورانه صبح را انتظار کشد

او را خواهد دید

و هرآنکه نور را عشق بورزد .. نور عاشقش خواهد کرد

– جبران خلیل جبران

– ممنون نرگس عزیزم

Written by raoros

مه 17, 2008 در 9:52 ب.ظ.

نوشته شده در شعر

Tagged with ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. بسیار زیبا بود . ممنون

    websaz

    مه 17, 2008 at 10:48 ب.ظ.

  2. نويسنده مورد علاقه من ….

    زيبا و قشنگ !!! مثل سابق ! هودر وبلاگت هم چشم ها رو نوازش ميده …. بهت تبريك ميگم !!!

    عرفان

    مه 18, 2008 at 8:02 ق.ظ.

  3. خیلی زیبا بود زهرا جونم

    زهرا

    مه 18, 2008 at 9:40 ق.ظ.

  4. خموش باش قلب من
    خيلي زيبا بود.

    صبا

    مه 20, 2008 at 7:49 ق.ظ.

  5. بچه جان!
    درسته عمری از من گذشته ولی این باعث نمی شه تو رو نشناسم كه!

    thesnapshot

    مه 20, 2008 at 8:27 ق.ظ.

  6. خیلی زیبا بود و عمیق …..
    ممنون

    عمو هوشنگ

    مه 21, 2008 at 7:24 ق.ظ.

  7. خیلی زیبا بود.
    و هرآنکه نور را عشق بورزد .. نور عاشقش خواهد کرد..
    با اجازه ازش استفاده خواهم کرد🙂

    mohsen

    مه 22, 2008 at 4:06 ب.ظ.

  8. دو ساعته دارم فکر میکنم یک چیزی غیر از خیلی زیبا بود بگم که کامنتنم متفاوت باشه! خیلی قشنگ بود.

    raoros: اینورا!!! ممنونم خیلی زیاد🙂

    شبستان

    مه 25, 2008 at 7:58 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

