مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

نگاهی از نوع دیگر

with 14 comments

دارم به یه شرح برای این عکسها فکر میکنم! اما چیزی به ذهنم نمیاد بنویسم. اگر خواننده بلاگ من باشید، متوجه شدید که من معمولاً عکسهای دیگران رو به عنوان پست فتوبلاگ اینجا نمیذارم، مگر اینکه بدجوری چشمم رو بگیره!

4501-b

4502-b

4485-b

عکسها متعلق به «پینو ستانی» عکاس حرفه ای ایتالیایی است و در کابل گرفته شده است. +

زیبا نیست؟

———-

مطالب بلاگم رو با فید هم می شه خوند!01_03

Written by raoros

ژوئن 22, 2008 در 6:52 ب.ظ.

نوشته شده در عکاسی

Tagged with ,

14 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. از زیبایی که چیزی کم نداره … فقط نمیشه خیلی دقیق درکش کرد … بعدشم اینا بیشتر شبیه نقاشیه تا عکس

    raoros: Belive me, it’s pure art, btw these are abstract photos.🙂

    مصطفی

    ژوئن 22, 2008 at 7:01 ب.ظ.

  2. بسیار زیباست

    mohsen

    ژوئن 22, 2008 at 7:02 ب.ظ.

  3. محشره. کفم برید

    زهرا

    ژوئن 22, 2008 at 7:05 ب.ظ.

  4. می شود عکاسش ایتالیایی باشد و عکس محشر نشه.. اونم برای منی که عاشق ایتالیاهستم. معرکه است!

    sara

    ژوئن 22, 2008 at 7:06 ب.ظ.

  5. من رو یاد زنان افغانی در دوره ی طالبان انداخت

    کمال

    ژوئن 22, 2008 at 7:20 ب.ظ.

  6. سلام.
    از اولی بیشتر خوشم اومد.

    زهرا: علیک سلام. منم همینطور

    گجمو2

    ژوئن 22, 2008 at 9:00 ب.ظ.

  7. خیلی خیلی قشنگ و با معنیه.

    مریم

    ژوئن 23, 2008 at 2:45 ق.ظ.

  8. اینا فقط عکسه یا مثلن روش کار گرافیکی هم انجام شده آیا؟

    زهرا: روش کار شده مریم

    مریم

    ژوئن 23, 2008 at 2:49 ق.ظ.

  9. واااای رفتم خوده سایتش عکساش خیلی بی ناموسیه :))

    زهرا: ای بابا کلی طبیعت بیجان و منظره و اینا داره! فقط بی ناموسیاش رو دیدی مریم جون؟ :))

    مریم

    ژوئن 23, 2008 at 2:50 ق.ظ.

  10. تصاویر بسیار زیباییه خیلی یج کنندست موندم عکاسش چه دیدی داشته به تصاویر و منظورش از این رنبندی ها چی بوده. راستی اینا عکسن یا توی برنامه های گرافیکی ساخته شدن؟

    زهرا: عکس دستکاری شده

    vivavida

    ژوئن 23, 2008 at 12:59 ب.ظ.

  11. خیلی عکسای جالبیه! آدم توش غرق می شه!

    با اجازه لینکت کردم!

    MrWill

    ژوئن 23, 2008 at 5:21 ب.ظ.

  12. خیلی ممنون زهرا جون.عکسه یا گرافیکیه؟

    atalmatal

    ژوئن 23, 2008 at 6:55 ب.ظ.

  13. سلام
    خیلی قشنگ بود، آگه اولی عکس من بود اسمشو میگذاشتم» چادر خیال» ….
    ممنون.

    عمو هوشنگ

    ژوئن 24, 2008 at 10:27 ق.ظ.

  14. من عاشق عکسهای متفاوتم
    ای ول حال کردم
    اگه دوست داشتی خوشحال می شم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
    مرسی

    aMiN

    ژوئن 24, 2008 at 7:13 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

