مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو به زبان انگلیسی

with 25 comments

8422371 اگر قرار باشد بخواهم به عنوان هدیه به کسی یک فایل مدیای دیجیتالی هدیه بدهم، مطمئنا همین کتاب خواهد بود. شازده کوچولو نوشته آنتوان سنت اگزوپری که همه تون اگر کتابش رو نخونده باشین، حداقل اینور اونور اسمش رو زیاد شنیدید، به عنوان محبوب ترین کتاب قرن گذشته شناخته شد. روایتگر اصلی کتاب «ریچارد گر» با صدا و لهجه بسیار زیبای خودش هست. صداهای دیگر مانند صدای کودکی که شازده کوچولو هست رو نمیشناسم. اما تیمی که این کتاب رو بازخوانی کرده، به همراه موسیقی بسیار زیبا، بهترین مجموعه ای رو که تابحال دانلود کرده ام، ساختن.

با هر مشقتی بود من کل کتاب رو آپلود کردم چون دلم میخواست شما هم اون لحظه های بی نظیر رو تجربه کنید. فایل زیپ شامل 16 فایل صوتی و ای بوک مصور، همگی به زبان انگلیسی است و اگر جزو کسانی هستید که عادت به شنیدن شازده کوچولو با صدای شاملو بزرگ رو دارید، مطمئن باشید شاید این کتاب بیشتر هم به شما بچسبه ! ;)

Download کتاب را از اینجا دانلود کنید.

Written by raoros

ژوئن 28, 2008 در 10:43 ق.ظ.

نوشته شده در download

برچسب خورده با , , ,

25 پاسخ

با استفاده از RSS در دیدگاه‌ها مشترک شوید.

  1. مرسی حتما دانلود میکنم و با هر بار گوش دادن به اون به یاد شما و این بلاگ خواهم افتاد
    اگر شازده کوچولوی شاملو روهم دارین لطفا بفرستینش بالا

    Ali fkri

    ژوئن 28, 2008 at 10:53 ق.ظ.

  2. مرسی. انگلیسیش رو هم میگوشیم

    mohsen

    ژوئن 28, 2008 at 10:57 ق.ظ.

  3. حجمش زیاده ولی دانلودش می کنم
    با تشکر فراوان

    aMiN

    ژوئن 28, 2008 at 4:19 ب.ظ.

  4. مرسي
    كار خيلي خوبي كردي
    منم كل داستان فارسي و مصورش رو به عنوان يك صفحه جداگانه روي وبلاگم دارم.
    موفق باشي دوست عزيز

    مسعود قاسمی

    ژوئن 28, 2008 at 5:59 ب.ظ.

  5. کار خوبی کردی. مرسی. الان که با موبایل آن‌لاین شدم، ولی حتما دانلود می‌کنم.

    bamdadi

    ژوئن 28, 2008 at 6:02 ب.ظ.

  6. [...] دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو به زبان انگلیسی [image] اگر قرار باشد بخواهم به عنوان هدیه به کسی یک فایل مدیای [...] [...]

  7. ترجمه فارسیش پیدا نمیشه؟ یکم حجمش زیاد میزنه! اما تعریفش رو زیاد شنیدم

    فرشاد

    ژوئن 28, 2008 at 8:17 ب.ظ.

  8. [...] و کامپیوتر خانه‌تان را به هم وصل کردماندلا و موگابهدانلود کتاب صوتی شازده کوچولو به زبان انگلیسیوزارت سوءاستفاده از نیروی کارروحانیت پای دستگاه پول [...]

  9. مرسی

    ناآرام

    ژوئن 29, 2008 at 7:26 ب.ظ.

  10. من یه بار با محاسبات بسیار پیچیده آماری و ریاضی و یک کمی هم فیزیکی، به این نتیجه رسیدم که هر کس این کتاب رو تا حالا نخونده، 63 درصد از عمرش به فناست … و اگه توی اون 37 درصد باقی مونده، بازم این کتاب رو نخونه، اون بخش از عمرش هم به فناست

    مصطفی

    ژوئیه 1, 2008 at 8:08 ب.ظ.

  11. خیلی بسته هیجان انگیزی به نظر می یاد! حیف که نتونستم دانلودش کنم با این سرعت مسخره ی اینترنت منزل! اما حتماً دانلودش می کنم. بازم از این کارها بکنید! مشتاقیم!

  12. سلام.مرسی بابت آهنگ های قشنگی که گذاشتین,خدا عمرتون بده!.
    میشه یکم taste موسیقی تون رو وسیع تر کنید و از new age ایرانی هم آهنگ برای د.ن بزارین؟؟؟
    مثلا : Monika jalili, Axiom of choice, kiosk,abjeez…
    مرسی, پایدار باشید!

    azadeh

    ژوئیه 2, 2008 at 10:37 ق.ظ.

  13. راستی بابت ایده یه کتاب های صوتی خیلی تاااااااااااااااااااا ممنون:)
    ایضا ممنون بابت شازده کوچولو

    azadeh

    ژوئیه 2, 2008 at 10:39 ق.ظ.

  14. دانلودیدم ولی باز نمیشه که

    زهرا: چرا مشکل چیه؟ بچه ها باز کردن گوش کردن عزیز.

    ناردونه

    ژوئیه 3, 2008 at 2:57 ب.ظ.

  15. سلام!
    واي نميدونين وقتي وبلاگتون رو ديدم يعني وقتي اين مطلبش رو خوندم چه ذوقي كردم اخه من عاشق شازده كوچولو با صداي شاملو ام و الان هم نوارقصش خراب شده و چن شبيه كه خوابم نميبره بدون اون. داشتم دنباله فايل صوتيش ميگشتم كه وبلاگ شما رو ديدم. الان بيست درصدي از اين كتاب صوتيش رو دانلود كردم. ولي خب دوست داشتم همون شاملوش رو هم باز داشته باشم در هر صورت خيلي مرسي.. ممنونم :)

    دختر كوچولو

    ژوئیه 15, 2008 at 10:58 ق.ظ.

  16. من وسطش دانلودم قطع شد حالا هرچي روي لينك كليك ميكنم براي ويروس اسكن ميكنه بعد هم كه استارت دانلودينگ رو ميزنم دوباره براي اسكن ويروس ميره. من چه كار كنم حالا؟ :(

    raoros: سلام. یه بار کش مرورگرت رو پاک کن بعد دوباره بیا رو لینک کلیک کن. شاید درست شه.

    دختر كوچولو

    ژوئیه 15, 2008 at 11:45 ق.ظ.

  17. منم میدانلودم مرسی

    amir hossaen

    نوامبر 22, 2008 at 10:19 ق.ظ.

  18. ممنون .سعی می کنم دانلودش کنم.با واژه واژه این کتاب زندگی کردم. الان زیر چاپه. حتماً بخونید به فرانسه ،فارسی یا کردی یا انگلیسی عربی …. فرق نمیکنه عالیه.

    محسن - مترجم کتاب شازده کوچلو به کردی

    ژانویه 4, 2009 at 1:47 ب.ظ.

  19. کتاب هواجرا تانترا(hevajra tantra) رو می خواl

    نام مولف : مالاتا جی(malata j )

    لطفا اگه پیدا کرذیذ خبر بدید

    09354579578

    saha

    فوریه 10, 2009 at 7:10 ب.ظ.

  20. با عرض سلام
    ايا اين كتاب ( شازده كوجلو)همان است كه تو فيلم (مارمولك)به بازيكرى برويز برستوئى دست ان اخونده است كه تو بيمارستان براي رضا مارمولك ميخوند؟
    ممنونم

    ابراهيم

    آوریل 12, 2009 at 8:24 ب.ظ.

  21. الان دارم مي دانلودم ولي سرعتش خيلي پايينه
    ممنون

    parisa

    ژوئن 1, 2009 at 12:28 ب.ظ.

  22. از 12 سالگی تا الان که 33 سالم هست تا به حال بیش از 40 بار این کتاب را خوانده ام و جالب این است که هر بار چیزهای جدیدی در مفاهیم آن کشف می کنم.
    کلمه به کلمه این کتاب مفاهیم زندگی، عشق، دوستی و مرگ را بررسی می کند. حتما حتما حتما بخوانید.

    الهام

    ژوئن 14, 2009 at 4:22 ق.ظ.

  23. مرسی دارم الان دانلود می کنم دوست دارم روی موبایلم اجرا بشه ممکن هست؟

    mahshid

    اکتبر 11, 2009 at 9:06 ق.ظ.

  24. سلام
    من هرچی دانلود میکنم، نمیشه!
    ای بابا!
    چند تا داستان خوب انگلیسی میخوام…..
    مرسی…

    نسرین

    دسامبر 23, 2009 at 9:47 ق.ظ.

  25. دارم دانلود مي كنم.
    خيلي لطف كردين. مرسي ي عالمه.

    shabak

    ژوئیه 16, 2011 at 6:05 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

