مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

یک مشت حرف حساب

with 11 comments

بعد از مدتها سری زدم به 360 قبلیم و دوستایی که داشتم. به یکی از پستهای وبلاگ برخوردم که خیلی دوستش دارم. این جمله ها همیشه با من اند، هر چند گاهی یادم می ره بهشون عمل کنم.

یک: اجازه نده کسی برایت برترین و بالاترین باشد، وقتی تو تنها یک گزینه در زندگی او هستی … رابطه زمانی بهتر کار می کند که هر دو طرف موازنه باشند.

دو: هیچوقت خودت را برای کسی شرح نده، کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار نداردو کسی که تو را دوست ندارد، آن را باور نخواهد کرد.

سه: وقتی مدام می گویی سرم شلوغ است، آنوقت هیچوقت آزاد نمی شوی.
وقتی مدام می گویی وقت ندارم، هیچوقت وقت نخواهی داشت.
وقتی مدام می گویی این را فردا انجام می دهم، آنوقت آن فردا هیچوقت نخواهد رسید.

چهار: وقتی از خواب بیدار می شویم، دو انتخاب ساده داریم. که دوباره برگردیم و بخوابیم و به رویا دیدنمان ادامه بدهیم یا از جا برخیزیم و رویاهایمان را تعقیب کنیم.انتخاب با شماست !

*** پنج: ما کسانی را که به ما توجه دارند ، به گریه می اندازیم و گریه می کنیم برای خاطر کسانیکه که هرگز توجهی به ما ندارند.و به کسانی توجه می کنیم که هرگز برای ما گریه نخواهند کرد.
این حقیقت زندگی است، عجیب است اما حقیقت دارد. به محض اینکه این حقیقت را تشخیص دهید، هرگز برای تغییر دیر نخواهد بود.

شش: وقتی در حال لذت هستی، قول نده.
وقتی غمگین هستی ، پاسخ نده.
وقتی عصبانی هستی، تصمیم نگیر.
دو بار فکر کن و عاقلانه تصمیم بگیر.

هفت: زمان مانند یک رود است.
تو نمی توانی همان بخش از آب را دو با رلمس کنی.
چون آب روان هیچگاه به عقب برنمی گردد.
پس از هر لحظه زندگی لذت ببر.

Don__t_want_to_play_by_Vinc6

عنوان عکس: نمیخواهم بازی کنم. عکاس

Written by raoros

ژوئن 30, 2008 در 6:19 ب.ظ.

نوشته شده در نقل قول

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام🙂

    خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم … یعنی اصلاً به طور درست و حسابی نت نبودم ….

    عکس قشنگی بود …ولی فکر کنم یه خورده 18- باشه …

    سبز باشی^_^

    عرفان

    ژوئن 30, 2008 at 7:05 ب.ظ.

  2. خیلی قشنگ بود. کاش می شد آدم همه این اصول رو رعایت کنه. ولی حیف که نمیشه یعنی نمی تونه یعنی نمی خواد!🙂

    mohsen

    ژوئیه 1, 2008 at 1:54 ب.ظ.

  3. سلام عزیزم اگه با تبادل لینک موافق هستی بهم خبر بده

    gaffhalf

    ژوئیه 1, 2008 at 5:06 ب.ظ.

  4. 1 وقتی غمگین هستی ، پاسخ نده
    2 وقتی مدام می گویی سرم شلوغ است، آنوقت هیچوقت آزاد نمی شوی
    3 هیچوقت خودت را برای کسی شرح نده، کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار نداردو کسی که تو را دوست ندارد، آن را باور نخواهد کرد.

    من با این سه تا خیلی حال کردم
    البته همشون خیلی ناز بودن🙂

    مصطفی

    ژوئیه 1, 2008 at 7:58 ب.ظ.

  5. این جملات رو قبلا خوندم! جمله های خیلی قشنگی! من البته انگلیسیش رو خونده بودم و اینها باید ترجمه اونها باشه!

    کتاب شازده کوچولو رو هم دانلود کردم! خیلی قشنگ بود! همیشه دوست داشتم ورژن انگلیسیش رو داشته باشم! فایلای صوتی هم که محشر بود!

    MrWill

    ژوئیه 2, 2008 at 5:48 ق.ظ.

  6. سلام عزیزم اگه با تبادل لینک موافق هستی بهم خبر بده
    منتظرم ، یا علی

    S.M.A

    ژوئیه 2, 2008 at 9:37 ق.ظ.

  7. بخواب در خوابی خوابزده از بیداری در خوابی که هیچگاه گویی هیچ خوابی نبوده و بیداری تنها واژه ایست شبیه به «ریش»، که در سالن هزاران تخت خوابی خوابی شوم پیوسته تزریق میشود تخت به تخت، مرده به مرده، خواب به خواب.

    raoros: مرسی خیلی زیبا بود

    nikitak

    ژوئیه 2, 2008 at 10:51 ق.ظ.

  8. کاش میشد به همه این نکات عمل کرد.

    صادق

    ژوئیه 2, 2008 at 1:22 ب.ظ.

  9. زیبا و دلنشین بودند … البته اگر جای شما بودم عنوان «یک سبد حرف حساب» رو انتخاب میکردم.
    فید شمارتون رو هم 80 کردم با اجازه!

    نیک نگار

    ژوئیه 3, 2008 at 9:24 ق.ظ.

  10. چه عکسی! خیلی قشنگه

    ناردونه

    ژوئیه 3, 2008 at 2:41 ب.ظ.

  11. عالی بود ممنونم.

    نعمت

    ژوئیه 10, 2008 at 5:46 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

