مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

شب آرزوها – 2

with 10 comments

یعنی در حدود 200 نفر آدم بیکار نشسته اند و لغت » شب آرزوها» را سرچ کرده اند و به این بلاگ رسیده اند؟

عجب پایه هایی هستید شما!

پ.ن: شب آرزوهای من همان هفته قبل بود! یک آرزو کردم و در عرض کمتر از 72 ساعت به آرزویم رسیدم!

Written by raoros

ژوئیه 10, 2008 در 5:29 ب.ظ.

نوشته شده در عجیب اما واقعی

Tagged with

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. واقعا بیکار بودندا

    aMiN

    ژوئیه 10, 2008 at 7:21 ب.ظ.

  2. 🙂

    ناردونه

    ژوئیه 10, 2008 at 7:24 ب.ظ.

  3. خوبه که به آرزوت رسیدی! جای بسی خوشحالیست!
    این پستی رو که راجع به لاله پورکریم نوشته بودی خیلی خوب بود! من همه آهنگاش رو دارم! خیلی قشنگن همه اشون و به شدت هم با آهنگ «live tomorrow» حال می کردم ولی نمی دونستم این همه جایزه گرفته! :دی!

    MrWill

    ژوئیه 11, 2008 at 6:49 ب.ظ.

  4. مرسی
    ایشالله قالب شما بره هوا !
    آره. باید یه فکری به حال بالای وبلاگم کنم. کلن در فکر یه سری تغییرات بنیادی در هدر وبلاگ هستم. وقت باید پیش بیاد که فکر نکنم تا آخر هفته پیش بیاد!!

    عرفان

    ژوئیه 11, 2008 at 6:55 ب.ظ.

  5. سلام …

    یک کار جدیدبه مناسبت ولادت حضرت علی …

    http://erfanix.wordpress.com/2008/07/12/veladate-hazrate-ali-ruze-pedar-1387/

    موفق باشید.
    عرفان

    عرفان

    ژوئیه 12, 2008 at 6:00 ق.ظ.

  6. من هم ارزو کردم …ببینم خدا به ارزوی من چه جوابی میده ..من که خیلی امیدوارم…حیسبی ربی جل الله

    مداد

    ژوئیه 13, 2008 at 2:27 ب.ظ.

  7. این چیزهای دینی در موعدش خیلی ورودی داره، من عیدی یه پستی زده بودم دعای سال تحویل بلاگرها نزدیک 300 بار سرچ شده بود.

    کمال

    ژوئیه 15, 2008 at 10:23 ق.ظ.

  8. دوست عزيز سلام!
    1- همه ي صفحات وبلاگ شما را براي يافتن مشخصات تان جستجو کردم، مشخصاتي که در وبلاگتان و فرندفيد موجود بود، استخراج کردم. اما بسياري از مشخصاتي که براي شمارشگرِ وبلاگستان ضروري است نيافتم.
    2- وب 3 براي تکميل و توسعه ي «شمارشگرهاي وبلاگستان» نياز به مشخصات شما دارد، لطفا به اين صفحه برويد و مشخصات خود را ارسال کنيد. تا جايي که امکان دارد مشخصات اينترنتي (الف) را بصورت کامل ثبت و ارسال کنيد. بويژه جيميل، ياهو و شماره ي سايت هو * در اين مرحله بسيار مهم هستند. اگر سايتمتر * را هم قرار دهيد که بسيار لطف ميکنيد.
    3- چنانچه مايل نيسيتيد نمايشگرِ سايت هو يا سايتمتر را در وبلاگتان قرار دهيد ميتوانيد کدهاي مربوط به نمايشِ آيکن را حذف کرده و بقيه ي کدها را در وبلاگتان قرار دهيد يا از آيکنِ کوچکِ آنها استفاده کنيد يا سايز آنرا آنقدر کوچک کنيد که قابل رويت نباشد. اين گونه آمارها را خواهيم داشت، اما نمايشگرِ سايتِ هو در وبلاگتان به نمايش در نخواهد آمد.
    4- لطفا web3beta@gmail.com و yourimstatus@gmail.com را در جي تالک خود ادد (اضافه) کنيد. (بسيار مهم)
    5- اگر وب 3 (web3beta) را در فرندفيد و تويتر دنبال نميکنيد ترجيحا دنبال کنيد تا دسترسي به اطلاعات شما و همچنين ارتباط با شما راحت تر امکان پذير باشد، همچنین در صورت امکان وب 3، خواهرِ وب 3 و شمارشگرهای وبلاگستان را از طریق خوراک یا هر طریق دیگری که میدانید، دست کم تا دو ماه آینده دنبال کنید.
    6- ارسال مشخصات تنها چند دقيقه از وقت شما را ميگيرد. بي صبرانه منتظر دريافت مشخصات شما هستم. تشکر از لطف و همکاري شما

    web3beta

    ژوئیه 15, 2008 at 6:20 ب.ظ.

  9. من برای زنده بودن .. آرزوی تازه می خواهم …
    من باید آرزو کنم که یه آرزو داشته باشم !

    macromediax

    ژوئیه 17, 2008 at 2:05 ب.ظ.

  10. سلام دوست عزیز تقصیر من نیست، من با وارد شدن به وب پیج شما ناگهان بکت زده میشم اصلا کلا ابزورد میشم!؟!؟!؟!؟ ولی کلا مرسی بابت این همه مطلب جالب اگر دوست داشتید به پیج من هم سری بزنید من همون تئاتریم؟!؟!؟!؟

    حنیف

    ژوئیه 18, 2008 at 8:07 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

