مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

کمبود ایده

with 14 comments

هر گونه ایده وبلاگ نویسی پذیرفته می شود!

یادش بخیر یه زمانی هی تند تند اینجا رو آپ می کردم، حالا مثلا رفتم برای خودم دامین هم خریدم و همچنان در انتظار افتادن یکعدد هاست از آسمون هستم و منتظر شخص مورد نظر که اون قالب هه رو که قول داده برام فارسی کنه.

البته شاید دلیلش گذاشتن هم و غم و وقتم برای اونجا باشه که دیگه نمی رسم چیزی اینجا بنویسم. اما به «مونولوگهای من» قول شرف میدم که با چیزهای بدرد بخور برگردم.

پ.ن: دقت کردین مرداد هم تموم شد و بعد هم شهریور و … زیادی داره زود می گذره یا چی؟

Written by raoros

اوت 12, 2008 در 9:16 ب.ظ.

نوشته شده در من

Tagged with

14 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. این هاست همین الان از آسمون افتاد زمین : http://awardspace.com/free_web_hosting.html
    رایگان، بدون تبلیغات فقط DNSهای دامینت رو تغییر بده. به همین راحتی به همین خوشمزگی!
    من ازش استفاده می کنم، هیچ مشکلی هم نداره. این دوره زمونه با این همه سرویس مجانی که دیگه نباید پول هاست بده آدم.
    انتخاب های دیگه ای هم اینجا هست : http://farasun.wordpress.com/?s=host

    ایمان

    اوت 13, 2008 at 7:37 ق.ظ.

  2. سلام.
    مثل این که خلاقیت شما هم ته کشیده ، مثل من.
    خوب بهتره این جارو بخونین:
    http://sampadia.ir/forum/index.php/topic,376.0.html
    شاید تونست کمکتون کنه.
    یا حق

    —–
    زهرا: مرسی مرسی 🙂 اما خوب من از این مطلبا نمینویسم که. ولی باحال بودا 😉

    محمد مطهري

    اوت 13, 2008 at 9:14 ق.ظ.

  3. خیلی خیلی وبلاگ صمیمی و مهربونی دارین 😉

    خوش‌سلیقه هم هستین، طرح‌ها و عکس‌های قشنگتون رو دیدم.

    و اما مرداد… آره واقعاً ، داره زیادی زود می‌گذره!!! من هم هر روز به خودم قول می‌دم
    که با نگاهی به این گذر سریع عمر که متنبه بشم و کارهای عقب‌افتاده‌‌ام رو انجام بدم…
    ولی… !!! :-))

    شاد باشین
    —-
    زهرا: سلام و ممنون 🙂

    panthea

    اوت 14, 2008 at 8:48 ق.ظ.

  4. یه ایده

    در مورد ستاره قطب شمال بنویس (با آب و تاب)

    ایده رو حال کردی؟

    مصطفی

    اوت 14, 2008 at 12:12 ب.ظ.

  5. ای بابا 😐

    Amir

    اوت 14, 2008 at 4:18 ب.ظ.

  6. سلام
    رفتم اونجا رو دیدم، ولی اینجا قشنگتره، اینجا تعطیل نکنید 🙂
    منتظر پست جدید هستیم
    -عمو هوشنگ 4 ساله از تهران

    —-
    raoros: ای بابا! عمو شما 4 سالته؟؟!

    عمو هوشنگ

    اوت 15, 2008 at 3:51 ق.ظ.

  7. ما ايدشو داريم پول نداريم.. مي بيني چه دنياييه؟

    DESERTER

    اوت 15, 2008 at 7:45 ق.ظ.

  8. بابا شما خودت قشنگی… خودت خوبی… خودت ماهی، فدات بشن الهی
    می‌تونی یه پست راجع به من بنویسی

    mychamber

    اوت 15, 2008 at 2:16 ب.ظ.

  9. در مورد چیزی که توش تخصص داری بنویس حتی اگه بازدید کننده نداشته باشه
    خیلی زود گذشت.انگار که هر چی سن آدم بیشتر می شه زمان براش سربع تر می گذره.

  10. تعطیل کن خب!

    —–
    raoros:نمیخوام !

    تراموا

    اوت 15, 2008 at 7:23 ب.ظ.

  11. سلام.
    می تونی خاطرات شیرین زندگیت رو بگی.
    هم برای خودتون یاد آوری میشه هم شاید تجربه ای باشه برای بقیه.
    بالاخره اینم ایده بود دبگخ.


    raoros: سلام- مرسی 😀

    ayinezendegi

    اوت 15, 2008 at 7:25 ب.ظ.

  12. سلام زهرا خانم
    ایده ؟
    دیگه ..می خواهی سایت بزنی …و براخودتون بلاگر حرفه ای بشید ..
    و ماهم همچنان داریم روزانه می نویسیم ..تا یکی بیاد بخونه ..شاید خوشش بیاد
    تازه ..به اونهایی که وبلاگ بی مزه من رو بخونند وکامنت بگذاریند جایزه می دهیم

    raoros: :))

    Medad

    اوت 15, 2008 at 9:17 ب.ظ.

  13. ما که اگر ایده داشتیم وبلاگ خودمون رو آپ می کردیم! اصلا اگه ایده داشتیم خودمون رو آپ می کردیم!

    MrWill

    اوت 16, 2008 at 9:43 ق.ظ.

  14. در مورد زندگی بنویس … وبلاگ یعنی زندگی مجازی …

    macromediax

    اوت 24, 2008 at 4:42 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

