مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

سلام بر وردپرس.کام

with one comment

سلام، چقدر دلم برای اولین «مونولوگهای من» تنگ شده! از وقتی که از اینجا رفتم، دیگه وبلاگ نویسی من مثل قبل نشد. به هر حال امروز از کامنتهای وارده متوجه شدم که بازدید این پست  در مورد لاله، خواننده ایرانی، به شدت بالا رفته و هوس کردم اینجا بنویسم و داشتم فکر می کردم که کاش می شد از طریق ایمیل به وردپرس پست کنم و درست وقتی با هزار زحمت وارد داشبورد اینجا شدم دیدم اون بالا نوشته خبر جدید، پست از طریق ایمیل!!!!
و الان پستی که مشاهده می کنید از ایمیل فرستاده می شود (اسمایلی تست 😀 )
پست از طریق ایمیل به وردپرس.کام: به داشبورد وارد شده و آخرین گزینه «پیش خوان» رو انتخاب کنید که نوشته: بلاگ های من. بعد برای هر کدام از وبلاگهایتان که مایلید دکمه فعال سازی ایمیل رو بزنید و یک ایمیل تصادفی برای شما نمایش داده می شه. آدرس ایمیل رو کپی کنید و در آدرس های ایمیلتان ذخیره کنید. از این به بعد هر جا که باشید (مخصوصاً برای ایرانیها که لاگین به وردپرس براشون دردناکه!!) وارد ایمیل شخصی تون بشید و این آدرس رو به عنوان گیرنده تایپ کنید و متن مورد نظر رو برای وبلاگ بفرستید. 

3447085038 647920ba69 b

عکس بالا هم با عنوان دزد دوچرخه، کاری از داستین دیاز است که توسط یک عدد نیکون D700 گرفته شده. :دی

Written by raoros

مِی 14, 2009 در 5:57 ق.ظ.

نوشته شده در شخصی

Tagged with ,

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عکس بالا هم با عنوان دزد دوچرخه، کاری از داستین دیاز است که توسط یک عدد نیکون D700 گرفته شده. :دی
    +1

    Pete Saulnier

    مِی 26, 2010 at 8:39 ب.ظ.


بیان دیدگاه